Gå til innhold

Ny Gmail gjør inntog


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings)

 

gjelder vel ikke for den norske versjonen? ihvertfall ikke for alle brukere

 

 

Den skal være aktivert for alle, bare at en del norske brukere ikke ser den i menyene sine.

Jeg kunne bruke IMAP 2-3dager før den faktisk dukket opp i innstillingene mine.

Men nå bruker jeg engelsk uansett da, måtte bare bytte fra Britisk til Amerikansk så fikk jeg den synlig i innstillingene mine :)

 

Men som jeg nevnte, den er aktivert automatisk, første gang den dukker opp i innstillingene dine så vil du se at IMAP står aktivert. Så for de som bruker annet språk en engelsk skal allikevel kunne benytte seg av IMAP selv om den ikke er synlig i innstillingene dine enda..

Lenke til kommentar
IMAP-støtte har da vært inne en liten stund nå? (sjekk under settings)

 

gjelder vel ikke for den norske versjonen? ihvertfall ikke for alle brukere

 

 

Den skal være aktivert for alle, bare at en del norske brukere ikke ser den i menyene sine.

Jeg kunne bruke IMAP 2-3dager før den faktisk dukket opp i innstillingene mine.

Men nå bruker jeg engelsk uansett da, måtte bare bytte fra Britisk til Amerikansk så fikk jeg den synlig i innstillingene mine :)

 

Men som jeg nevnte, den er aktivert automatisk, første gang den dukker opp i innstillingene dine så vil du se at IMAP står aktivert. Så for de som bruker annet språk en engelsk skal allikevel kunne benytte seg av IMAP selv om den ikke er synlig i innstillingene dine enda..

 

Takk. UK til US fiksa det :)

Lenke til kommentar

Gmail 2.0 fungerer førebels best i Internet Explorer. Der ser du f.eks. at Quick Contacts/Hurtigkontakter no heiter Chat og at når du kvilar på nokon i lista, får du opp eit lite vindauga som fungerer langt betre enn før. Klikk f.eks. Add picture på nokon som manglar bilete, så kan du f.eks. henta inn bilete rett frå Picasa Web (om du har bilete der).

 

Du ser også at om du merker (eller opnar) meldingar kan du ta "Filter messages like these" på direkten. Det er litt meir intuitivt for vanlege folk ;-)

 

Elles er funksjonen for å setja inn eller endra lenker i melidngar du skriv, gjort eit par hakk betre.

 

Det visuelle er blitt litt betre, men det ser kanskje alle.

 

Når du no leitar etter småting som er betre i Gmailen din, vil eg tipsa deg om å klikka på "Show search options" til høgre for søkeboksen der. Om du ikkje alt er ein fast brukar av denne, bør du kanskje bli det. Du kan f.eks. avgrensa eit søk til berre å vera innan to månader av jul i fjor. Praktisk :)

Lenke til kommentar
Gmail har fått en "Older version"-lenke som gjør det mulig for brukeren å gå tilbake til den gamle versjonen dersom dette er ønskelig. Dette er trolig et midlertidig tiltak mens brukeren blir vant til den nye versjonen.

Der ble jeg plutselig mye mindre skeptisk. Den eneste manglen jeg ser med Gmail er at det kunne vært raskere.

Endret av haalo
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...