Gå til innhold

Test: Nokia 7500 Prism


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

men altså, tlf har både miniusb og strømkontakt?

det er vel litt smør på flesk ? hvorfor har den to ladekontakter egentlig, min motorola har bare miniusb som brukes til lader og filoverføring. dette gjelder vel for wmmobiler også.

 

skulle vel strengt tatt kunne gjelde for nokiaer også siden de faktisk har tatt i bruk miniusb.

Lenke til kommentar

Hei,

forstå det den som kan, men de fleste Nokia-telefoner med Mini-USB lader ikke via denne kontakten, men har en egen ladekontakt.

Etter hvert vil vel både Nokia og andre gå over til Micro USB som en standard, da blir lade- og datakontaktverdenen et enklere sted å være:-)

 

Når det gjelder karakteren, så hadde jeg vel egentlig ikke ventet dette selv før jeg fikk prøvd telefonen, men du får faktisk bra med telefon for pengene på tross av at den både har merkelappene "Nokia" og "Design".

Sammenlignet med 6300 så er 7500 faktisk også hakket bedre på et par småting. Jeg hadde ikke noe problem med størrelsen, i praksis så fremstår 7500 som en slank telefon.

 

Takk for tilbakemeldinger!

Endret av audunms
Lenke til kommentar
Dere sier at den mangler super-3G, men i fakta boksen står det HSCDPA... ;)

Ellers en fin test..

 

Hei,

7500 har ikke Super-3G, men den har, som det står i faktaboksen, noe som heter HSCSD, altså High Speed Circuit Switched Data. Nå som det er EDGE "overalt", er dette ikke like aktuelt lenger, men for de som av en eller annen grunn vil ha en oppringt/linjesvitsjet dataforbindelse istedenfor en pakkesvitsjet, er dette den beste løsningen.

 

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...