Gå til innhold

Phenom X4 til 2000 kroner?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ER mere effektiv en Core2 per klokke sykluss, og blir mere effektiv desto flere CPUer du har, elsker AMD :-)

 

Penger er da herved starta og rulle inn på "Fritz's julefond for ny PC" :p

Det hjelper AMD lite at den er mer effektiv enn Core2 pr klokkesyklus dersom de ikke klarer å få ut modeller som totalt sett(uavhengig av klokkefrekvens) kan slå Core2 på både ytelse og pris. Jeg tror AMD kan klare det, men jeg er redd for at det kan bety økomisk ruin dersom de ikke får opp marginene og fortjenesten sin.. De kan ikke fortsette å selge med tap i evigheter, de trenger modeller de kan "melke" kundene med.

 

Hva mener du med at den blir mer effektiv jo flere CPUer du har, tenker du antall kjerner eller faktisk flere CPUer(som i HK med flere CPU sokler)?

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Den dagen de kan klokkes til feks. 3.5GHz kjøper jeg :whistle:

 

 

her har jo faktisk amd en utfordring, intel er jo meget klokke venlig om dagen. de fleste kan dra optill 1 ghz extra ut av sin intel cpu

 

Dette er jo godnyheter for oss intel fans. Lav priset AMD = enda mer aggresivt priset intel :D

Lenke til kommentar
her har jo faktisk amd en utfordring, intel er jo meget klokke venlig om dagen. de fleste kan dra optill 1 ghz extra ut av sin intel cpu

 

nja...faktisk ikke, Dell måtte slutte med sin XPS 710/720 H2C linje pga at Intel ikke greier og levere nok prosessorer hvor alle 4 kjerner greier og bli klokker opp stabilt, noe som har fått Dell til og snuse på AMD's 4 kjerna sak, om de er mere stabile med overklokking så kommer Dell til og starte produksjonen med XPS H2C med AMD istedetfor.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Den ER mere effektiv en Core2 per klokke sykluss, og blir mere effektiv desto flere CPUer du har, elsker AMD :-)

 

Penger er da herved starta og rulle inn på "Fritz's julefond for ny PC" :p

 

:D :D Ha-ha!

Bare en ekte fanboi kan komme med en slik bombastisk konklusjon.

 

La oss vente til disse modellene har blitt offisielt testet av mange (og klokket/tweaket av entusiastene).

Og så ønsker vi selvsagt AMD/ATI lykke til. :thumbup:

 

PS/edit:

Dell? Overklokking? :hmm::)

(Blir vanskelig å ta postene dine seriøst når du kan komme med slikt vås).

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Den ER mere effektiv en Core2 per klokke sykluss, og blir mere effektiv desto flere CPUer du har, elsker AMD :-)

 

Penger er da herved starta og rulle inn på "Fritz's julefond for ny PC" :p

 

:D :D Ha-ha!

Bare en ekte fanboi kan komme med en slik bombastisk konklusjon.

 

La oss vente til disse modellene har blitt offisielt testet av mange (og klokket/tweaket av entusiastene).

Og så ønsker vi selvsagt AMD/ATI lykke til. :thumbup:

 

PS/edit:

Dell? Overklokking? :hmm::)

(Blir vanskelig å ta postene dine seriøst når du kan komme med slikt vås).

 

har ikke Dell kjøpt Alienware? nå har jeg vært ute av dette en stund, men Alienware leverte overklokkede PC-er, såvidt jeg kan huske...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...