Gå til innhold

Her er Sony Ericsson K660i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe...ja den skjermen der så merkelig ut, ser da farlig smal ut :ermm: får håpe det er en illusjon!

Ellers var den ok pen som hvit, men bærer fortsatt for mye preg av å være en SE, som sagt før: vill heller se noe virkelig nytt enn noe gammelt om og om igjen.

Kan selvsagt bli en spennende telefon hvis prisen blir riktig, den skal jo ligge i mellomklasse segmentet så prisen blir nok overkommelig.

Lenke til kommentar
hehe...ja den skjermen der så merkelig ut, ser da farlig smal ut :ermm: får håpe det er en illusjon!

Ellers var den ok pen som hvit, men bærer fortsatt for mye preg av å være en SE, som sagt før: vill heller se noe virkelig nytt enn noe gammelt om og om igjen.

Kan selvsagt bli en spennende telefon hvis prisen blir riktig, den skal jo ligge i mellomklasse segmentet så prisen blir nok overkommelig.

Selvfølgelig bærer den preg av å være en SE, det er jo en SE. Hva er det nye du etterlyser? Hvilket annet mobilmerke lanserer noe nytt og revolusjonerende hver gang de kommer med nye telefoner?

Lenke til kommentar
hehe...ja den skjermen der så merkelig ut, ser da farlig smal ut :ermm: får håpe det er en illusjon!

Ellers var den ok pen som hvit, men bærer fortsatt for mye preg av å være en SE, som sagt før: vill heller se noe virkelig nytt enn noe gammelt om og om igjen.

Kan selvsagt bli en spennende telefon hvis prisen blir riktig, den skal jo ligge i mellomklasse segmentet så prisen blir nok overkommelig.

Selvfølgelig bærer den preg av å være en SE, det er jo en SE. Hva er det nye du etterlyser? Hvilket annet mobilmerke lanserer noe nytt og revolusjonerende hver gang de kommer med nye telefoner?

 

Jeg sa da aldri revolusjonerende! Det jeg synes er galt er at de aller fleste mobilene deres er bygd rundt samme list, de er for kjedelige i designet og det virker som de ikke tørr å satse. Denne er da ikke av de verste, men se feks på W serien.

 

En annen ting er menyene, nå skal jeg ikke uttale meg om denne telefonen på dette punktet fordi jeg ikke har prøvd den, men SE burde klare å lage mer "underholdene" menyer.

 

Jeg var en gang i tiden SE fan, men falt bort fra dem når hver bidige telefon jeg holdte i hånden føltes akkurat identisk. Alt har ikke med design og utssende å gjøre, mye har med feeling å gjøre! Jeg likte feks. T650, her ar de turt å eksperimentere med materialer og med ett fikk man andre "vibber" av å holde telefonen i hånden. K850 derimot føles som en gammel telefon.

 

Å etter som jeg har fåt med meg her inne er det flere som er enig med meg.

Husk at kvalitet er bedre en kvantitet.

Men smaken er som baken, og takk for det.

Lenke til kommentar
hehe...ja den skjermen der så merkelig ut, ser da farlig smal ut :ermm: får håpe det er en illusjon!

Ellers var den ok pen som hvit, men bærer fortsatt for mye preg av å være en SE, som sagt før: vill heller se noe virkelig nytt enn noe gammelt om og om igjen.

Kan selvsagt bli en spennende telefon hvis prisen blir riktig, den skal jo ligge i mellomklasse segmentet så prisen blir nok overkommelig.

Selvfølgelig bærer den preg av å være en SE, det er jo en SE. Hva er det nye du etterlyser? Hvilket annet mobilmerke lanserer noe nytt og revolusjonerende hver gang de kommer med nye telefoner?

 

Jeg sa da aldri revolusjonerende! Det jeg synes er galt er at de aller fleste mobilene deres er bygd rundt samme list, de er for kjedelige i designet og det virker som de ikke tørr å satse. Denne er da ikke av de verste, men se feks på W serien.

 

En annen ting er menyene, nå skal jeg ikke uttale meg om denne telefonen på dette punktet fordi jeg ikke har prøvd den, men SE burde klare å lage mer "underholdene" menyer.

 

Jeg var en gang i tiden SE fan, men falt bort fra dem når hver bidige telefon jeg holdte i hånden føltes akkurat identisk. Alt har ikke med design og utssende å gjøre, mye har med feeling å gjøre! Jeg likte feks. T650, her ar de turt å eksperimentere med materialer og med ett fikk man andre "vibber" av å holde telefonen i hånden. K850 derimot føles som en gammel telefon.

 

Å etter som jeg har fåt med meg her inne er det flere som er enig med meg.

Husk at kvalitet er bedre en kvantitet.

Men smaken er som baken, og takk for det.

At ikke SE tør å satse på design, faller på sin egen urimelighet. Se bare på Walkmanmobilen W950 og W960. Videre kan nevnes designperlen W880i som er direkte lekker.

Hvem som er enig med hvem, vet jeg ikke, men salgsstatistikken for SE er vel rimelig god her i Norge?

For å begynne med underholdende menyer, hadde det vært fint om du presiserte hvem, etter din mening, som har de mest underholdende menyene. Kan jo spørre deg om du har prøvd de nye Flashmenyene til SE? W serien leverer vel Walkmankonseptet i alle prisklassene, slik at det blir tilgjengelig for de fleste som måtte ønske seg Walkmanmobil.

Og at SE har mange forskjellige design tilgjengelig, er vel ikke kun ensidig negativt? Klarer du å se noe positivt i dette? Nokia gjør jo det samme, og jeg mener bestemt at det er ensidig positivt for oss forbrukere. Og uttrykket ditt om at kvalitet er bedre enn kvantitet har ingenting med hvor mange forskjellige design en telefon kommer i, men ville vel heller gjelde kvaliteten på funksjonene i en enkelt telefon. Det er det som burde være viktig for deg.

Lenke til kommentar

Morsom mobil det her. Liten fargeklatt. Hyggelig med fortsettende HSDPA-satsning, nå også i forhåpentligvis relativt lav prisklasse. Denne bør koste rundt 2000 kr eller noe slikt.

 

Bare en ting som slo meg;

k660.jpg

Finn en likhet.

 

Er vel fortsatt en liten stund til SE's neste storsatsning, er vel sjelden vi ser slikt ble presentert på høsten. Håper på noe godt i 2008 :)

Lenke til kommentar
Morsom mobil det her. Liten fargeklatt. Hyggelig med fortsettende HSDPA-satsning, nå også i forhåpentligvis relativt lav prisklasse. Denne bør koste rundt 2000 kr eller noe slikt.

 

Bare en ting som slo meg;

k660.jpg

Finn en likhet.

 

Er vel fortsatt en liten stund til SE's neste storsatsning, er vel sjelden vi ser slikt ble presentert på høsten. Håper på noe godt i 2008 :)

Likheten er at alle har display og tastatur og kan ringes med?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...