Gå til innhold

Wii Zapper lanseres før jul (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere Wii-datoer før jul:

 

09/11/2007:

Endless Ocean [tidl. Forever Blue]

LEGO Star Wars: The Complete Saga

 

16/11/2007:

Super Mario Galaxy

Rayman Raving Rabbids 2

 

23/11/2007:

Guitar Hero III: Legends Of Rock (with Wireless Guitar Controller)

Mario & Sonic At The Olympic Games

Dewy’s Adventure

 

30/11/2007:

Medal of Honor Heroes 2

Resident Evil: The Umbrella Chronicles

Need For Speed Pro Street

 

07/12/2007:

Pokémon Battle Revolution

Wii Zapper + Link's Crossbow Training

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

Brothers in Arms: Road to Hill 30

Litt merkelig at RE: UC kommer ut uka før Zapperen...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
rart at folk liker å stå i stua og veie med armene og peke et gevær på skjermen=)

Litt rart at folk liker å sitte med en kontroll og styre to spaker med tomlene. Ser jo helt merkelig ut. Jeg skjønner det ikke jeg. :roll:

 

Jeg antar at du aldri har spilt arcadespill? Er litt samme greien. Wii handler om å skape mer realistisk interaksjon mellom spiller og spillet. Istedenfor å trykke på en knapp for at man f. eks skal svinge et sverd skal man faktisk svinge Wii-kontrollen (sverdhjaltet). Da får man en interaksjon der spilleren gjør det samme han ser skje på skjermen. Mye mer realistisk, mye artigere og ikke minst skaper det en mer virkelighetstro følelse. Nå må bare Nintendo finpusse kontroll-teknologien sin samt pusse på maskinvaren til neste generasjon.

 

Skal mye mulig selv ha meg en Wii rundt juletider. *Glede seg*

Lenke til kommentar
rart at folk liker å stå i stua og veie med armene og peke et gevær på skjermen=)

 

Da vil du finne meg blant det rareste du har sett i livet om du hadde sett meg her i formiddag, da jeg sto på gulvet og veivet kontrollen som en gal for å få strike i bowling.

 

Men men, jeg har vokst fra et "Omfg!1 roxor!1" stadiet og bryr meg mer om hvor morsomt spillet er. Metroid Prime 3 f.eks er bare simpelt hen genialt slik sett, aldri har et sci-fi skyteactionadventure (kan noen PLEAS finne en sjanger til Metroid snart) som er så morsomt å spille, fra å aktivere en knapp til å nøkke en dør (eller andre objekter) fra hengslene.

 

Gi meg veiving anytime fra nå av. Og når jeg blir lei av det har jeg 6 andre konsoller som baserer seg på "smash that button" prinsippet.

 

Anyway.

 

Skal definitivt ha denne, som en nerd jeg er. Ah det bringer minner tilbake til småmynter og arkadehaller. Intet tivoli uten en tur på arkadehallen. Ladde skytteren og bare skyte alt som du ser. Er faktisk ingen spill med tradisjonell kontroll som har kommet i nærheten av den følelsen de gamle arkade maskinene ga. Håper Wiizapperen gir den følelsen tilbake.

 

Men, å jammen ta et stort menn, hvordan skal man få tid til alt sammen, for November og Desember blir spekket av utgifter på spill og julestash (og snop).

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Tror det blir litt vanskelig ettersom du bruker nunchuken til å laser grableren. Blir derfor litt problematisk å ha nunchuck og Wiimote i samme oppsett.

 

Derimot Medal of Hono: Heroes 2 skal bruke Wii zapperen fult ut, både i arcade modusen og i campaigne modusen Med Bazokaen skal du holde Wiizapperen på skuldrene slik du ville gjort med den på ordentlig, så bruker du nunchuk stikka til å sikte, og avfyrer med B. Så blir det en avfyringslyd i høytaleren på Wiimoten, som ligger nesten inntil øret ditt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...