Gå til innhold

Her er låtene i Rock Band (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh.. tror ikke dette er et spill jeg kommer til å holde lenge på med, om jeg skulle skaffe meg det.

Ikke så alt for mange sanger jeg hører på fra før av. Den tyngste sangen er Metallica - Enter Sandman..... Det sluttet vel med GHII. All That Remains! \m/

 

Edit: I skrivende stund hadde jeg, sånn litegrann, glemt at det var en GHIII >< men uansett var poenget at det var ikke så mange gøye sanger.. for meg.

Endret av geiremann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fine greier, la oss bare håpe at EA og Harmonix ikke drøyer for lenge med å få ut dette spillet her i Europa.

Så vidt jeg har skjønt har de leveringsproblemer i USA ettersom instrumentene tar litt tid å produsere, så det kan jo fort bety at vi ikke får spillet her til lands før de har løst dette problemet i USA.

 

Jeg frykter at vi ikke ser dette spillet her før april - mai...

Lenke til kommentar

Følgende låt er jo bare helt epic, for å si det på den måten:

 

The Who – Won't Get Fooled Again: En låt jeg først ble kjent med gjennom CSI: Miami. Forhørte meg med pappa hva for en sang det var, og fant ut at det var Won't Get Fooled Again av The Who. Utrolig rå sang!

 

Ellers er det en masse låter jeg ikke har hørt så mye på, men mange bra band. Men dette blir neppe et produkt jeg kjøper meg.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Selv om dette er en gammel tråd, så må jeg kommentere dette (også etter å ha vært en tur her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs_in_Rock_Band

 

Dette er et spill som jeg faktisk har sett frem til å kjøpe, men herregud for et sangutvalg! Jeg ble utrolig skuffet da jeg så listen, det er ikke noe ordentlig musikk på dette spillet. Hvor ble det av Dimmu Borgir, In Flames, Ensiferum, Amon Amarth, Suffocation osv? Kunne de ikke tatt med hvertfall to-tre sanger fra ett av disse bandene? Nå mistet jeg faktisk lysten på å kjøpe det :cry:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...