Gå til innhold

Nytt Netcom-abonnement for supertastere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Med fare for å få en advarsel: dette er prisonani.

 

I mange år gikk prisene én vei: nedover. Nå består prispolitikken i at man senker noen priser og hever andre, og for mange er prisforskjellen kanskje en femtilapp i måneden. Dette er ikke spennende, NetCom.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Litt ironisk å lese fra en eller annen eldre sak angående Netcom (ser for meg det er klippet til fra en pressemelding);

 

"NetCom har hatt stor suksess med sin lik-pris strategi som ble innført i mai 2001 [...] I motsetning til hos enkelte av våre konkurrenter, står det ikke noe med liten skrift når vi snakker om lik pris. Det er en vesens forskjell på å ha lik pris uansett, og å ha noe som er nesten lik pris under gitte forutsetninger."

 

Hva er det som får Netcom til å nå gå bort fra noe de åpenbart har lagt mye prestisje i å stå bak? Er det kun grunnet rabalderet med termineringsavgiften eller er virkelig situasjonen i markedet såpass endret at man må begynne med differensiering ut i fra hvor det ringes?

Lenke til kommentar

Ble ikke imponert, 199,- da kunne det nok fristet flere.

 

 

Chess Touch start og samtale 0,59 pr min, sms 0,39, mms 1,59.

Legg til Chess Friends til 40 kr mnd, så kan du sende MMS, SMS og ringe så mye du vil til de som har Chess abonnement. (noe som bør være en sterkt voksende kundemasse)

 

 

Vis Netcom hva dere mener om prisene, bytt operatør!

Det er nemlig det eneste de ser på... hvor mange som porterer bort fra dem hver måned.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imponert over de tilbudene, og kommer ikke til å benytte meg av dem.

 

Abonnement med 0 i månedsavgift er å se hos mange operatører og bør også være den veien prisen bør gå.

 

SMS til 289 kroner, jeg er nok ikke målgruppen der, sender kanskje 30 SMS i måneden, men for ca 50 øre per stk må man altså sende over 500 stk for å tjene på det. Eller evt 150 MMS. Så 2-3 MMS + 5-10 SMS om dagen... for de som sitter forran telefonen og taster hele dagen kanskje...

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva dere klager på. dette er jo to MYE bedre tilbud enn konkurrentene. både telenor OG tele2 kjører jo med forskjellig pris ettersom hvem du ringer, og telenor har sinnsvakt høye mnds priser

 

Tror du bør sette deg inn i prisforskjellen her.

Telenor Superminutt: 139 kroner mnd, 0,49 pr. minutt til Telenor-kunder og 0,99 til alle andre.

Netcom Super Talk: 129 kroner mnd, 0,39 pr. minutt til Netcom-kunder og 0,99 til alle andre.

 

Djuice Nonstop: 299 kroner mnd, 0,89 pr. minutt.

Netcom FreeText: 289 kroner mnd, 0,89 pr minutt.

 

Aner ikke hvilken prisliste du har benyttet hos Telenor for å komme frem til at de har "sinnsvakt høye mnds priser" på abonnement som tilsvarer de to Netcom har lansert. Det er 10 kroner i forskjell på begge.

Lenke til kommentar

Fikk melding av Tele2, at de setter ned prisen på Champion 1.november fra 49, til 45 øre på sms og ringing. Telenor sitt nye abo FriHet har 49 øre og en oppstartsavigft som er på 89 øre, hvilket er 30 øre høyere enn tele2... NetCom sitt smarttalk står fast på 54 øre, og 59 for sms og 69 øre i oppstart, jaja...

Endret av paninaro
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...