Gå til innhold

Spore til Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det sitatet der fra Will Wright vil utvilsomt dukke opp i diverse konsolldebatter fremover. :!:

 

Forøvrig er jeg langt på vei enig med fyren. Grafikk er ikke alt, det går an å tenke litt "outside the box" også - på den måten kan man komme med noe virkelig nytt og spennende istedet for å bare "pusse opp" de samme gamle tingene (spesielt grafikk- og prosessorytelse) igjen og igjen. ;)

 

Gleder meg forøvrig til dette spillet, tror det kommer til å bli knallbra.

Lenke til kommentar

Forventer ingen kopi av PC-versjonen, men så lenge spillet i bunn og grunn er det samme blir det nok handlet inn. Utifra de bildene jeg har sett av PC versjonen tro jeg at den litt tegneserieaktige grafikken passer bra til Wii, og itillegg passer wiimoten utmerket til pek og klikk spill. Dette kan bli veldig bra. Bare synd det blir en stund å vente er jo en del år siden Spore ble annonsert til PC nå.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Kom egentlig ikke som et sjokk for meg at Wii kom til å få Spore hvor de andre konsollene ikke får det. Og jeg er helt enig i Will's utalelse:

 

Wii treffer enn helt annen demografisk gruppe enn de andre konsollene. Nintendos produkt er det viktigste som har skjedd på konsollfronten på lang tid, avslutter Wright.

 

Wii treffer virkelig en helt annen gruppe som til nå har bare vært skrapet borti med PS2's party spill. Tror fokusen på casual gamers kan bli større enn først antatt i tiden fremover.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...