Gå til innhold

Omtale av Valkyrie Profile 2: Silmeria (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, har nettopp fått augene opp for RPG`er takket vere Eternal Sonata og det deilige kampsystemet der.

 

Er dette spillet noe man må ha 1337-RPG skills for å mestre, for å sette det litt på spissen? Utifra omtalen hørtes det rimelig overkommelig ut for de av oss som er på vei inn i sjangeren :p

 

EDIT: Spillet får man jo svinbillig fra VGP siden det er så "gammelt" der borte.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Aaaah! God dammit! Som om jeg ikke skal skaffe meg nok spill nå allerede.. måtte jo selvfølgelig dukke opp ett som jeg ikke viste om også.. Men, om de selger det billig her borte i statene, så er det ikke såå farlig likevell..

såå, det var litt for god omtale.. Dårlig gjort å anbefale andre spill i en allerede dyr periode..

Lenke til kommentar

Har aldri likt Playstation og kommer i hvert fall ikke til å kjøpe meg PS2 nå. Hadde dette spillet bare vært tilgjengelig på én annen plattform (PC, GameCube, Wii, Xbox) kunne jeg spilt det, men fordi det utelukkende er tilgjengelig på oldefarboksen Playstation 2 så ville det ikke gjort annet enn å samle støv i hylla, fordi jeg ikke har noen mulighet til å spille det. Men jeg har veldig lyst til å spille det, det er derfor det er så kjipt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...