Gå til innhold

Omtale av Fantasy Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fantasy Wars har vært i salg i Norge siden 28. september. Det fremgår også i produktinformasjonen øverst til høyre i artikkelen :-)

Lanseringsdatoer for andre spill i Norge finner du her: http://datoer.gamer.no

 

Takk, bokmerke. :)

Grunnen til at jeg lurte er at det står jan 08 på Tothegame.

Skjønner. ToTheGame er ikke så oppdatert på det norske markedet som Gamer.no er, og det er jo tross alt det som er viktig for norske spillere :-)

Lenke til kommentar

Er det ikke bare positivt at det er noe å bryne seg på da? Litt av poenget med slike stragegi spill, er vertfall for meg, at man skal ha noe å slite med. Ikke bare sånn "Jeg gjør sånn, og sånn.. Så vinner jeg alle maps jeg vil!"

 

Jeg synes dette så spennende ut, må nesten få prøvd det ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
EA games i oslo har det.

 

Det jeg mente i min forige post er at oppdragene stopper pga jeg bruker for mange trekk før jeg klarer oppgavene jeg får

 

Ok, såpass. Jeg har bare spilt igjennom human campaignen på easy. Jeg klarte å få gold på alt, men det var jammen ikke lett! Måtte begynne på nytt mange ganger. Spiller du på easy? Ellers så er det lurt med quicksave og loade tilbake når du gjør feil. Som regel må du enten flytte eller angripe med alle enheter.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da har jeg endelig fått kjøpt meg dette spillet (via gamersgate som jeg forøvrig er veldig fornøyd med) og det virker svært lovende. Har så langt bare gått gjennom tutorialene og ett oppdrag, men dette var moro. Er ingen fan av raske sanntidsstragispill, så at det er turbasert er et stort pluss (er også stor fan av HoMM-serien, uten sammelikning forøvrig).

 

Enkelt å komme i gang med som anmelder nevner, men jeg merker allerede etter første oppdrag dybden som ligger i dette spillet.

 

Hadde jeg ikke lest omtalen av dette spillet og nyheten om SunAge hadde jeg nok ikke funnet Gamergate med det første og heller ikke fått med meg disse to spillene, så pluss i boken for det Gamer :)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...