Gå til innhold

Samsung G800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Testet denne i dag selv og fy som telefonen bråker når man bruker den optiske zoomen. Har aldri hørt en så høy lyd før fra et kamera... og kjempetreg var den også. Får håpe at det bare var en tidlig prototype og ikke det endelige produktet jeg prøvde.

 

Den optiske zoomen viser seg heldigvis å være lydløs :-)

Lenke til kommentar

Det som skuffer mest foreløpig er headsettet som ikke har minijack-uttak.

 

Enig, får vel handle en overgang selv...

Ellers er jeg veldig innponert over telefonen og det er de jeg viser den til også.

Tipper flere kommer til å kjøpe den

 

Nb! For dem som ser tv reklamen på tv3 av telefonen: Når det sendes en sms så flyr et brev gjennom luften.......... hvordan får man det til?

Jeg har bare denne streken nederst som det ruller noe rødt over

Lenke til kommentar
Andynator...

 

Kan du legge ut en liten test av mobilen? Om den er treig, tung ( har hørt den er dt ) og ellers hvordan mobilen er. Vuderer å kjøpe den, men er litt usikker.

Hadde vært kjempe fint...

 

Thanx :thumbup:

hei

Er i litt tidsnød nå, men kan love deg at du ikke blir skuffet kjøper du den

Har hatt alt av det andre som skal være så populært men er helt klart mest fornøyd med denne

Den er tung(146g kontra 129 som blir oppgitt) men den er i børsta aluminium og virker ekslusiv ut.

Skjerm, menyer og alt er helt topp, den er kjappere enn alt annet jeg har hatt

Jeg er ikke fornøyd med høretelefonene og mangelen på å kunne stille inn equalizer. Rart at Samsung stiller med bang ollufsen forsterker mens de legger ved disse kjipe høretelefonene...

Løp å kjøp :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...