Gå til innhold

Xbox-tilbud til jul (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers mener den amerikanske konsollgiganten at de har et ekstremt sterkt spillutvalg denne sesongen, med titler som Halo 3, Project Gotham Racing 4, Mass Effect, Ace Combat 6, Bioshock og Blue Dragon.

 

Kan vel ikke akkurat si at de tar så mye feil her. En av de beste lanseringshøstene noensinne, vil jeg nesten påstå å si.

 

Ellers er tilbudet sikkert fint for dem som vil ha en 360.

Lenke til kommentar
Ellers mener den amerikanske konsollgiganten at de har et ekstremt sterkt spillutvalg denne sesongen, med titler som Halo 3, Project Gotham Racing 4, Mass Effect, Ace Combat 6, Bioshock og Blue Dragon. Konklusjonen deres er enkel: Det blir en grønn jul for Europa.

 

... men ingen GTA IV. :( Nå er vel på tide å skaffe seg en Xbox360 snart, våren 2008 nærmer seg og jeg er blakk.

Lenke til kommentar

Er det en vga/kompositt kabel jeg ser på det bildet? Det var en ny vri..

Annet enn det så er det vel ikke løgn å si att dette er en av de beste spillhøstene som vi har sett på en stund, og ikke i nærheten av alle perlene er ute! Lommeboka klynker, men på nyåret, da er det for det meste Gta IV, så får vi håpe på en liten tørke! :p

Lenke til kommentar

Siden det ikke er HDMI på dem så regner jeg med at det er et "lagersalg". At de kvitter seg med de gamle modellene før det kommer nye med forbedret kjøling og HDMI.

 

For min del ville jeg ikke benyttet meg av dette tilbudet, ville heller ha ventet på den nye modellen med HDMI. Min 360 har tatt kveld også, så jeg venter med å sende den inn til jeg vet at modellene med HDMI er å få tak i. Kanskje jeg får erstattet min med en ny.

 

Uansett regnet jeg med at det ville komme et tilbud. Blir nok populært, mange solide titler på 360, kanskje også det beste på noen konsoll på en god stund.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Siden det ikke er HDMI på dem så regner jeg med at det er et "lagersalg". At de kvitter seg med de gamle modellene før det kommer nye med forbedret kjøling og HDMI.

 

For min del ville jeg ikke benyttet meg av dette tilbudet, ville heller ha ventet på den nye modellen med HDMI. Min 360 har tatt kveld også, så jeg venter med å sende den inn til jeg vet at modellene med HDMI er å få tak i. Kanskje jeg får erstattet min med en ny.

Enig. Kjøper heller Premium med HDMI og Falcon til rundt 2500,-.

Lenke til kommentar
Siden det ikke er HDMI på dem så regner jeg med at det er et "lagersalg". At de kvitter seg med de gamle modellene før det kommer nye med forbedret kjøling og HDMI.

 

For min del ville jeg ikke benyttet meg av dette tilbudet, ville heller ha ventet på den nye modellen med HDMI. Min 360 har tatt kveld også, så jeg venter med å sende den inn til jeg vet at modellene med HDMI er å få tak i. Kanskje jeg får erstattet min med en ny.

Enig. Kjøper heller Premium med HDMI og Falcon til rundt 2500,-.

Når kommer den?

Lenke til kommentar
MindTooth: Tydelig at dette er for casual gameren ja, med andre ord folk som ikke vet hva HDMI er uansett.

 

Enig. Kjøper heller Premium med HDMI og Falcon til rundt 2500,-.

Når kommer den?

De fleste butikker begynner å få den inn nå.

2500 :O

Så bilig?

skulle ikke prisen være rundt 4000 tusen?

Synes også det var veldig billig :hmm: Er det uten hdd eller noe slik?

Lenke til kommentar

Veiledende priser:

 

Xbox 360 Pro/Premium-spillpakken uten HDMI: 3295,-

Xbox 360 Pro/Premium HDMI: 2995,-

Xbox 360 Arcade HDMI: 2395,-

Xbox 360 Elite: 3995,-

 

Så man kan altså legge til 300 ekstra og få 2 spill, men ikke HDMI.

Antar de billigste butikkene vil legge seg ca. 500 kroner lavere enn dette, så det er mulig å plukke opp Premium HDMI til 2495,- og spillpakken til godt under 3000 kroner.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...