Gå til innhold

Vil la deg ringe på flyet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke alle er like begeistret for at det kan bli mulig å bruke mobilen på flyet. Når man sitter såpass tett sammen som man gjør i en flykabin, kan det være greit å slippe høylytte sidepassasjerer og irriterende ringelyder.

 

Uff ja, klarer meg faktisk helt fint uten mobilen noen timer når jeg er på flyet. Er ille nok på bussen med folk som roper og skriker i mobilen, la oss nå få beholde flyturen i fred, og kan tenke meg en flytur er stressende nok for de som sliter med flyskrekk. Selvfølgelig kommer dette før eller siden, å stoppe teknologien har vel vist seg umulig gjennom verdenshistorien ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

finnes spesielle telefoner som du kan ringe med i flyet, det vil bare koste litt.

men å sitte der i flyet og snakke med feks kjæresten din mens andre hører på er bare teit, selvom hvor lavt du snakker og i dassen kan du ikke bli lenge og snakke siden det kanskje er noen som skal inn :/

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Ikke alle er like begeistret for at det kan bli mulig å bruke mobilen på flyet. Når man sitter såpass tett sammen som man gjør i en flykabin, kan det være greit å slippe høylytte sidepassasjerer og irriterende ringelyder.
Uff ja, klarer meg faktisk helt fint uten mobilen noen timer når jeg er på flyet. Er ille nok på bussen med folk som roper og skriker i mobilen, la oss nå få beholde flyturen i fred, og kan tenke meg en flytur er stressende nok for de som sliter med flyskrekk. Selvfølgelig kommer dette før eller siden, å stoppe teknologien har vel vist seg umulig gjennom verdenshistorien ...

Verden forandrer seg mann. Ting blir aldri det samme som før, vi kaster oss på det nye og det spennende og vet ikke helt hvor vi vil ende opp. Framsteget er uungåelig, la oss heller la prøve å jobbe med å samarbeide med de som utvikler denne teknoliogien å la oss få noen fornuftige ting som vi selv har lyst på. Jeg vil tro at en fri telefonbruk på lengre turer som Gardermoen og til Tokyo for eksempel.

Sitte alene på et fly uten noen å prate med kan være rimelig kjedelig.

 

Ringetoner er da bare å innføre lydforbud akkurat som du har på kinoer å be folk bruke telefonen på en fornuftig måte som ikke vil sitte å forstyrre andre, værre er det ikke :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...