Gå til innhold

Førsteinntrykk av Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg som bare det! Har spilt alle ratchet-spillene ned til siste platinabolt, med unntak av gladiator.

 

Riktignok syntes jeg kanskje at det er litt amatørmessig og la spillet bli sett på av en som ikke har spilt noen av de tidligere spillene, men på en annen side så vil anmelderen ha et mer nøytralt utgangspunkt. *host* Halo *host*.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar
Aaargh.. Hvorfor må dette spillet være PS3 eksklusivt :( Eneste spillet som appelerer meg på PS3, men det er nesten som jeg kjøper en kun pga dette spillet.

Etter min mening det beste platform/adventure serien forrige generasjon. Stakkars Jax nådde ikke Ratchet til anklene engang.

 

 

hva snakker du om?:O jak and daxter er likeverdig:) elsker begge like mye, akkurat som crash og spyro på ps1, long live naughty dog and insomniac:D

Lenke til kommentar
Må bare beklage. Falt aldri like mye for Jak & daxter. Føltes rett og slett kjedelig etter å ha spilt Ratchet & Clank.. Faen så lyst jeg fikk på PS3 nå.. Damn you Insomniac!! :ph34r:

Haaaaaaaalloo?? Jak når Ratchet opp til anklene? Har alle spillene og slik er utfallet mellom de forskjellige utgavene, temmelig likeverdige.

 

Ratchet and Clank > Jak and Daxter

Ratchet and Clank 2 = Jak 2

Ratchet and Clank 3 < Jak 3

Ratchet Gladiator > Jak X

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...