Gå til innhold

To annerledes bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den førstnevnte modellen, dv6699, er keramisk hvit og ifølge HP inspirert av mønstrene vinden etterlater seg i sanden. Den andre modellen (dv2699) er brun og skal ifølge HP, være inspirert av ”organiske elementer i bevegelse”.

For noe svulstig vissvass. Dette overgår jo dells betegnelser:

Som vanlig har de forskjellige fargene fått spenstige navn som Bubblegum Pink, Espresso Brown, Sunshine Yellow og lignende. Sort, hvitt, gult, grønt, rødt, brunt, blått og rosa sier nok mer for de fleste av oss.

Kilde.

Lenke til kommentar
stygt å si men Pavillion dv2699 var faktisk ganske så sexy.. glemte å sjekke vekta.. men den kan umulig være så stor.. :D

 

 

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc, og dv2699 ble nå faktisk ett reelt alternativ... Er bare litt usikker på om den er litt for feminin :tease:

 

Men seriøst, det designet her er noe av det peneste på en bærbar maskin siden MacBook ble lansert...

 

Bra jobba HP :thumbup:

Lenke til kommentar
stygt å si men Pavillion dv2699 var faktisk ganske så sexy.. glemte å sjekke vekta.. men den kan umulig være så stor.. :D

 

 

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc, og dv2699 ble nå faktisk ett reelt alternativ... Er bare litt usikker på om den er litt for feminin :tease:

 

Men seriøst, det designet her er noe av det peneste på en bærbar maskin siden MacBook ble lansert...

 

Bra jobba HP :thumbup:

 

så kan man jo diskutere opp og ned om macbook er fin....

Lenke til kommentar
Den førstnevnte modellen, dv6699, er keramisk hvit og ifølge HP inspirert av mønstrene vinden etterlater seg i sanden. Den andre modellen (dv2699) er brun og skal ifølge HP, være inspirert av ”organiske elementer i bevegelse”.

For noe svulstig vissvass. Dette overgår jo dells betegnelser:

Som vanlig har de forskjellige fargene fått spenstige navn som Bubblegum Pink, Espresso Brown, Sunshine Yellow og lignende. Sort, hvitt, gult, grønt, rødt, brunt, blått og rosa sier nok mer for de fleste av oss.

Kilde.

 

 

Det beste er jo produktbeskrivelsen ;)

Produktbeskrivelse

 

Stil er meg. Ytelse er HP

kilde...

Lenke til kommentar

Har HP selv nå. De er fine helt til du tar på dem, da blir de fulle av fett-merker. Om du skal ha noen nytte av designet må du være flink å tørke av PC-en.

 

Når det kommer til holdbarhet har jeg så absolutt ingen god erfaring med HP, og når PC-en slutter å virke er ikke engang servicen god. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe en HP maskin igjen.

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Har HP selv nå. De er fine helt til du tar på dem, da blir de fulle av fett-merker. Om du skal ha noen nytte av designet må du være flink å tørke av PC-en.

 

Når det kommer til holdbarhet har jeg så absolutt ingen god erfaring med HP, og når PC-en slutter å virke er ikke engang servicen god. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe en HP maskin igjen.

 

Kan du utdype hva du mener med dårlig service? Jeg har aldri hatt HP selv men dette var jo en erfaring jeg aldri har hørt før. Vil gjerne at du beskriver dette nærmere før jeg svir av kr på ny maskin ;)

Lenke til kommentar

Du må rekne med godt over en måned før du får maskinen igjen, jeg fikk den ikke tilbake før det var gått 6 uker. Ingen av kameratene mine som har levert inn en HP har fått den tilbake før det har gått minst 5 uker, selv om de i butikken har sagt maks 4. PC-en sliter med varme og CD-rom som bråker unormalt mye, høres ut som et fly som tar av, dette nekter HP å gjøre noe med. CPU ligger på 60 grader, enda mer når jeg spiller. Det resulterer i at PC-en noen ganger starter på nytt.

 

Om du har planer om å installere XP Pro eller lignende på den kommer du til å slite lenge med å finner drivere, dette hjelper i ikke HP deg med, selv om det står at den er XP-kompatibel. Etter min erfaring er det null problem å installere XP på Acer sine maskiner, de har drivere som fungerer på hjemmesiden.

 

Jeg skulle og få bestille Vista gratis fra HP når jeg kjøpte PC-en, det gjorde jeg for 8 måneder siden og har enda ikke sett noe til Vista. Jeg har klaget men får lite og ingen hjelp.

 

Se gjennom denne tråden før du bestille HP, i vertfall slutten av tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=716797

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Har ikke HP begynnt med 10/100/1000Mbps nettverks-kort i sine maskiner? Er få jeg ser som har dette. Sitter å teller på fingrene om jeg skal selge min 5920G og heller satse på denne 14,1" fra HP.

 

En annen ting, jeg ser på hjemmesiden til HP at den har 64MB dedikert minne, ikke 128 som i beskrivelsen her på hardware, stemmer dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...