Gå til innhold

Førsteinntrykk av The Simpsons Game (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Simpsons i spillform får deg til å le fra første stund. I det øyeblikket du trykker på kontrollerens startknapp har du låst opp dine første prestasjonspoeng. «Press start to play» gir nemlig fem poeng mer til din gamerscore

HAHAHA, elsker sånne ting.

Med de skulle ha gitt achivement for å ta feks to skritt, hoppe og diverse

Lenke til kommentar
Mener å huske en trailer som nevnte det skulle bli gitt ut på "All Platforms Ever Made" så, Why ikke på PC?

 

Enig, og temmelig merkelig....særlig med tanke på at spillene de gjør parody på er hovedsakelig PC spill.....ganske ironisk.

 

Den SKULLE komme på PC, men ble trukket....mulig de skal lansere den på PC seinere for å sikre seg salg på konsollene sånn at piratene ikke trekker de vekk.

 

Se her står den er "removed from sale.": http://www.game.co.uk/PC/Action/Adventure/...0/The-Simpsons/

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Gleder meg til dette kommer :dribble: Noen som vet om det er det samme spillet på PSP som på PS3 ? Er kjedelig om de har "kuttet" ned på PSP spillet. Er bare PSP jeg kan spille det på :ermm: Siden det ikke kommer til pc (hadde sikkert hatt for dårlig pc uansett)

Endret av killer92
Lenke til kommentar

er det samme ja

Mener å huske en trailer som nevnte det skulle bli gitt ut på "All Platforms Ever Made" så, Why ikke på PC?
Enig, og temmelig merkelig....særlig med tanke på at spillene de gjør parody på er hovedsakelig PC spill.....ganske ironisk.Den SKULLE komme på PC, men ble trukket....mulig de skal lansere den på PC seinere for å sikre seg salg på konsollene sånn at piratene ikke trekker de vekk.Se her står den er "removed from sale.": http://www.game.co.uk/PC/Action/Adventure/...0/The-Simpsons/
som vanlig er det oss lovlydige som taper i kampen ea har mot "terrorister" :(
Lenke til kommentar

etter å ha testet demoen på 360'en må jeg si meg enig i at kameraet suger ganske kraftig. ellers var det en herlig atmosfære og det var til tider nesten som å se serien på tv. men jeg er litt skeptisk til hvordan dette spiller kommer til å føles når det annkommer stuen i fullversjon. det jeg har sett av videoer på nettet virker det som et veldig varierende og morsomt spill, jeg er bare litt redd for å bli lurt her:)

Lenke til kommentar
Flott at noen tør å også skrive negative ting ved previews.

Dette er strengt tatt ikke en preview (sniktitt). Hos Gamer.no, og de fleste andre seriøse medier, er sniktitter en artikkel forbehold et uferdig produkt. Da er vi mer tilbakeholden i vår kritikk, og bruker heller spalteplassen på å forklare hva som fungerer godt sålangt. Det er tross alt urettferdig å fokusere veldig mye på det som ikke funker, i en versjon som utviklerstudioet selv innrømmer er langt fra ferdig. Eventuelt kan vi vurdere å komme med noen konstruktive bemerkninger.

 

Et «førsteinntrykk» er derimot våre første inntrykk av et ferdigutviklet spill, identisk med det leseren vil finne i butikken på lanseringsdagen, og det produktet vi senere legger til grunn for vår anmeldelse. Da kan vi tillate oss å være kritiske der det faller naturlig :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...