Gå til innhold

Ny Catalyst-driver klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WebKnight: Prøv å bruke drivercleaner og fjerne driverene med. Så rebooter du og legger inn nye.

Jeg prøvde det med mitt problem, funket ikke.. Skjønner ikke hva det kommer av, de to siste driverne lar meg overhode ikke spille av Direct3D aplikasjoner, bare OpenGL.. jeg har ikke skjermsparer engang!

Lenke til kommentar
Dette er latterlig. Siden 7.9 driveren har jeg ikke kunnet kjøre Direct3D, og nå kan jeg enda ikke kjøre det! begynner å bli veldig frustrert!! har et X800 GTO AGP kort. Begynner å bli VELDIG forbannet!
Siden du har et gammelt kort kan du prøve en gammel driver. Bare et tips fra en snart gammel mann.
Lenke til kommentar
Installerte du direkte da, eller brukte du driver cleaner pro osv. først?

 

Jeg avinstallerte på vanlig måte. Går til 'Add or Remove Programs' og kjører 'ATI - Software Uninstall Utility'. Starter maskinen på nytt, legger inn ny driver og så en siste restart.

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Linken i artikkelen ga meg 7.8

Denne gir meg 7.10:http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst...p=xp/radeonx-xp

Prøv å oppdater siden. Det virker som du har noe gammelt i cachen i nettleseren. Jeg får kun opp 7.10 med ditt skjermkort (Radeon X1950Pro) uansett om jeg velger XP Home, XP pro, XP 64bit, XP MCE, Vista 32 eller Vista 64.

 

Artikkelen er bare 24 timer gammel så den gjelder 7.10.

Lenke til kommentar
Prøv å oppdater siden. Det virker som du har noe gammelt i cachen i nettleseren.
Ctrl+F5 hjalp ikke. Både IE og Firefox gir samme siden
Jeg får kun opp 7.10 med ditt skjermkort (Radeon X1950Pro) uansett om jeg velger XP Home, XP pro, XP 64bit, XP MCE, Vista 32 eller Vista 64.
Det går fint å gå den tradisjonelle veien gjennom ati.com og bruke veilederen, men når det linkes direkte får jeg opp 7.8 Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Hmm, noen andre med X1900 / X1950 kort som har problemer med grafikken i noen spill med Catalyst 7.4 og opp til 7.10 som er i dag?, som jeg f.eks, jeg får bare en helt hvit bakgrunn i spillet EVE Online, altså jeg skal egentlig se rommet (space), men alt blir bare hvit og alt lagger som faen. Har ca 5-10 fps i EVE med disse driverne. Mens jeg har 100+ fps med Catalyst 7.3 som jeg må bruke. Og i 7.3 fungerer alt helt perfekt for meg.

 

Her er et bilde i fra spillet EVE Online som viser mitt problem med alle Catalyst drivere i fra 7.4 og opp til 7.10.

 

Grafikk Problem

 

Og det som er meget rart her er at dette skjer bare når jeg kjører EVE i 1440x900 resolution i windowed mode :scared:

 

Men ja, EVE Online er det eneste spillet jeg har som jeg har problemer med, men er jo ganske synd da, siden EVE Online er det spillet jeg bruker mest :realmad:

 

Slikt skal det se ut når driveren fungerer: LINK.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...