Gå til innhold

Nytt Soldier of Fortune vil sjokkere (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI! hva skjedde med John Mullins!? Men gleder meg stort til dette uansett om John Mullins ikke er med :(. Husker første gang jeg prøvde SOFII, ble helt satt ut da det gikk ann å kutte fingrene av folk, haha. Noe som virket rart er at det kommer ut allerede i november(sikkert jobbet lenge "undercover" da :)). Håper de klarer å få det inn i europa før nyåret, da hadde julden vært komplett :p

Lenke til kommentar
Soldier of fortune goes COD4?

 

...Eller gjerne omvendt? Soldier of Fortune har da alltid handlet om det det handler om. Dreping. Leiesoldater og dreping. At det blant annet foregår i midtøsten er da ingen bombe. Det er et aktuelt sted nå for tiden. Særlig for leiesoldater.

 

Anyway, endelig noen gode nyheter om SoF3. Jeg tviler sterkt på at grafikken blir som i traileren, men noe à la det vi så hadde vært steintøft. Håper på så god grafikk/fysikk som mulig. 2'ern var jo mildt sagt revolusjonerende på den tekniske fronten (om man ser bort fra alle småfeilene). Til tross for at 3'ern viser seg å kunne bli et budget-game, håper jeg på en så god grafikk som mulig. Selvsagt teller jo historien også. At det blir så voldelig som Activision påstår er nærmest et krav. De to første vakte så mye oppsikt, og på den tiden var det ikke så vanlig med slik vold - nå er alle gamere vant med det. Nå må det bli noe nærmest sykt noe for at vi skal bli sjokkert.

 

All in all, gleder meg som faen til dette. :)

Lenke til kommentar
bare synd at SoF: Payback er en budsjetttittel som kommer til å skuffe de fleste som forventer et spill av like høy kvalitet som forgjengerne... men men, blir billig å plukke med seg fra butikken ihvertfall :)

 

tviler jeg på, value gjelder bare amerkanske butikker, kjenner jeg grådige norske butikker så blir det nesten full pris på denne.

 

kanskje vi med pc slipper billig unna, men PS3 og 360 må nok ut med fullpris

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...