Gå til innhold

- Barberer hodet om Zune tar 2. plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sandisk har liten tro på at Microsoft klarer å bli nest mest populær i løpet av julesalget.

Les mer

 

Jeg melder meg frivillig til å barbere hodene på alle SanDisk involverte i SanDisk Sansa serien. Min spiller har for høy lyd (merkelig nok leste jeg tips om at spilleren burde firmware oppgraderes da den hadde lav lyd) på det laveste, hvis den står på "trinn 1" på volum, og den stilles ned til "trinn 0.5" - så vil ikke neste sang ha noe volum (man må opp på "trinn 1" for det..) - dårlig norsk oversettelse - f.eks "Search within song" -> "Søk etter sang" + stavefeil..hvis man har satt spilleren til å spille alle og randomize på sangen så begynner den alltid på den samme sangen. Tja, den har veldig få funksjoner sammenlignet med f.eks Creative Zen Micro. Grunnen til at jeg kjøpte ny var fordi Creative Zen Micro var skikkelig ræva på batteri tid. SanDisk Sansa er meget meget bra på batteri tid! Men savner litt funksjoner og fikser..

 

Så, hvem skal barberes først ?

Lenke til kommentar

Det er jo litt tullette å gå rundt å si at siden Zune selger "lite" så er det et dårlig produkt. Grunnen til at Zune 1 har kanskje noe med det faktum av Zune formelt sett kun er tilgjengelig i USA. Noen få butikker her til lands får inn et par, men ellers er det til USA vi må! Tipper at når neste generasjons Zune spillere kommer rundt juletider vil vi se en massiv blomstring av salget ettersom resten av verden får kloa på herligheten, og så ser vi diverse barberte hoder hos Sandisk :)

 

For fakta står: Zune er faktisk en meget god mp3 spiller. Stor skjerm, spennende (om per i dag noe begrenset) WiFi funksjonalitet, et nydelig GUI, og en grei nok programvare for sync, i tillegg til herlig lyd!

 

Zune marketplace er også fantastisk, hvor du nå kan laste ned så mye musikk du vil for rundt 10$ i måneden, nå uten DRM!

 

Bare vent... :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...