Gå til innhold

Battlefield 3 avslørt? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enten så har MS åpnet lommeboken, eller så har EA funnet ut at det er noen grafiske fordeler med Vista som gjør at de slipper å gjøre så mye.

grafiske fordeler?

Det slippes til mac osx

Noe som sier opengl, og dermed også 100% mulig å få til windows xp...

Er nok lomeboka til gates og ko som står åpen :p

 

Uansett VILL JEG ha ett nytt bf1942 spill :D

Lenke til kommentar
grafiske fordeler?

Det slippes til mac osx

Noe som sier opengl, og dermed også 100% mulig å få til windows xp...

Er nok lomeboka til gates og ko som står åpen :p

 

Uansett VILL JEG ha ett nytt bf1942 spill :D

Nei, jeg kan ikke si jeg har noe kjennskap til fordeler ved vista fremfor xp annet enn Dx10 og kanskje.. nei, annet enn det blir det vel bare ulemper mtp ressursbruken til Vista iforhold til Xp.

Lenke til kommentar
Ingen av battlefield spillene i serien blir aldri større en BF2.

Personlig kommer ikke jeg til å slutte å spille BF2 for et nytt spill i serien.

Har ikke engang prøvd 2142.

Hvor moro er det å spille BF2 alene på en russisk server med ISDN når alle andre her i verden spiller BF3?

Vær litt forsiktig med hva du garanterer, det er halvannet år til BF3 og spillverden står neppe stille selvom du nekter å flyte med strømmen.

Lenke til kommentar

* Release in late 2008

* Powered by “Frostbite DX” Digg

* Set in year modern day (just like BF2, ed.) Heldigvis!

* Will ship with 8 maps, each supporting up to 40-players per team For lite - 12+ maps og 64 vs 64 takk! hehe

* Two playable factions, NATO and MEC (Middle Eastern Coalition) Greit nok

* Same “ticket-based” gameplay style as before

* Maps are mostly urban, based in Middle East Jeg håper Heavy metal folka blir fornøyd, men jeg elsker inf.

* Squads and Commanders are present, introduced are “Battalions” which consist of three to four squads. Intressant hvordan dette blir...om det er nok spillere per lag til å fylle opp flere battalions...blir det en commander per battalion?

* Five playable classes; Sniper, Assault, Engineer, Medic and Support Sannsynligvis samme unlock system som i BF2142, dvs 2 grener eller flere per grunnklasse...

* Will feature 48 different vehicles (24 for each faction) Ser jo ut som Heavymetal fans blir happy da

* Will feature 34 different weapons (17 for each faction) and another 22 unlocks (for both factions), in total 56 different weapons. 2 unlock våpen per klasse i tillegg til grunnvåpen blir 12... tør vi tippe på 3 unlock våpen per klasse + 1 standard sidearm = 17? - Er det da snakk om forskjellige unlocks til hver faction da??

* Other unlocks include different types of ammunition, body armor, helmets, camouflage and accessories. Som i BF2142 antageligvis

* Possible public beta in “Summer 2008″

* Online stats tracking, awards and “real world ranks”

* “Soldier” feature, looks like MMO-styled characters and avatars Dette kan bli intressant!

* Ranked servers will be available for resellers weeks before the game ships (for testing, apparently, ed.)

* In-game replay and recording feature Stilig!

* VoIP, friends list, in-game IM-client and “extensive clan support” BF2142 bare bedre?

* Built-in auto software updater (no more patches!, ed.) Endelig!

* Widows Vista and OS X (no XP?!, ed.) Jaja, det blir vel DX10...synd for oss som sitter på XP, men verden beveger seg faktisk fremmover.

* Announcement and teaser trailer in January 2008.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
* Built-in auto software updater (no more patches!, ed.) Endelig!

* Widows Vista and OS X (no XP?!, ed.) Jaja, det blir vel DX10...synd for oss som sitter på XP, men verden beveger seg faktisk fremmover.

At ikke alle spilprodusenter implementerer en enkel måte å oppdatere spillene sine på er for meg en stor gåte. Ser kanskje et visst kostnadsnivå for å sette opp servere for små utviklere, men her snakker vi EA!

 

Når spillet kommer i 2009 så begynner vel XP-gjengen å avta litt i størrelse vil jeg tro. Mye skjer nok med Vista i løpet av året som kommer og alle seriøse gamere har bytta plattform minst en gang før BF3 slippes. Kanskje vi allerede er på DX11 eller DX12 med alt eyecandyet vi kan få da.

Lenke til kommentar

Hmm, er vel ikke lenge til den tiden hvor utgivere annonserer "Vista only" for kommende titler (dvs. spill lansert i slutten av neste år, osv.), siden MS prøver "så godt de kan" med å avvikle XP som regjerende OS.

 

Når det er sagt, så tror jeg ikke Vista vil bli noe "verre" enn det det er nå (hvis man er en av de som synes OS'et er helt "#¤%! nå da).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...