Gå til innhold

Gratis Berkeley-undervisning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er supert!

 

Jeg gikk med noe lignende i tankene, men det går nok en stund før UiB ville gjort det samme. Ikke bare er det bra for folk som er nyskjerrige, men dette betyr mulighet for gratis undervisning for mange som ikke har tid eller penger til å studere vanlig. Nå skal jeg ikke ta i for hardt før jeg har sjekket tilbudet.

 

Grunnen til at norske universiteter burde legge ut opptak av forelesninger, etc. er at hvis du går glipp av en forelesning eller er på at den andre siden av kloden/landet, så får du forsatt med deg hva som skjer. :)

Lenke til kommentar
Dette er supert!

 

Jeg gikk med noe lignende i tankene, men det går nok en stund før UiB ville gjort det samme. Ikke bare er det bra for folk som er nyskjerrige, men dette betyr mulighet for gratis undervisning for mange som ikke har tid eller penger til å studere vanlig. Nå skal jeg ikke ta i for hardt før jeg har sjekket tilbudet.

 

Grunnen til at norske universiteter burde legge ut opptak av forelesninger, etc. er at hvis du går glipp av en forelesning eller er på at den andre siden av kloden/landet, så får du forsatt med deg hva som skjer. :)

9647598[/snapback]

 

Ja så vil det jo bli mye lettere å øve på eksamner osv. bare til å gå gjennom forelesningene du trenger en gang til

Lenke til kommentar

Flott initiativ fra Berkeley. Er jo en løsning som bare setter skolen med ansvar for godt nok video og lydsystem og tid for å laste det opp, uten å måtte stille med servere for å kunne gi ut filene. Håper at norske universiteter og andre universiteter rundt om i verden henger seg på ideen for å gi folk innsikt i fag, forelesere og tema av forskjellig sort.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...