Gå til innhold

Billigere PS3-modell for Europa (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er i alle fall storfornøyd med min PS3 til 6000,- :)

 

Hadde jeg kjøpt en maskin billigere og ikke fått støtte for PS2 spill ville jeg blitt sur, rett og slett. Dette er selvfølgelig fordi jeg har en haug med PS2 og PSOne spill liggende.

 

Disken syns jeg allerede er liten nok som den er (60GB), om den ikke skal bli enda mindre.

 

Jeg hadde skjønt det hvis begge modellene hadde vært i salg. Men å fjerne den "skikkelige", og lansere en ribbet versjon.. :/

 

Det er dog godt nytt for alle som har gått og ventet på en billigere PS3, uten å ha en stor samling eldre spill liggende.

Lenke til kommentar

Merkelig valg å ikke støtte ps2 spill. De har jo allerede fjernet EE brikken ifra alle europeiske modeller og det er derfor software basert uansett. Det finnes såklart kostnader forbindet med å forbedre bakoverkompabiliteten også på software siden, men da dette allerede er prosjekt de er bundet til virker det som de enda en gang forbereder en meningsløs modell. Nei, dette må være feil. Hva med psx tittlene som er til salgs via PSN. Dette virker like trolig som at de skulle dele Playstation Home i basic og premium utgaver.

Lenke til kommentar
Hva? Fjerner de 60GB-modellen? Hva i helvete er det de driver med?

9643395[/snapback]

 

"Standardmodellen har også fått et priskutt, og den nye prisen er på 499 euro (cirka 3840 kroner). Denne vil være i salg til lagrene er tomme, men vil fases ut til fordel for den nye modellen."

 

Det står jo i artikkelen.

Lenke til kommentar

Og der skjøt Sony/Nordisk Film seg i foten igjen. Er det Sony som slutter å produsere 60GB-versjonen uten Emotion-chipen, eller er det kun Nordisk Film som slutter å importere den til Norge?

Litt rart (og totalt idiotisk) om de fjerner en amputert toppmodell, for så å erstatte den med en latterlig dårlig utstyrt versjon.

Kunne jo fjernet muligheten til å spille med mer enn en håndkontroll da Sony, sikkert spart en krone der også - latterlig.

Lenke til kommentar

hmm, erre som skjer nå ?!

 

La meg få dette rett nå:

 

Den nye modellen:

Ingen PS2/PSOne støtte

Ingen Mineport

Bedre BT/Wifi sender

 

**Hva skal man da med mulighet for og bytte harddisk? dere kan like gjerne fjerne det og Sony når dere først skal slakte den slikt som dere har gjort.

OK, kort fortalt:

PS3 går ned fra og være HTPC til og bli en....PS3....Extreme Lite Edition.

 

Rekk opp hånda de som vil kjøpe PS3 ELE??

 

5'er på at PS3 ELE er designet/fremtenkt av en....kvinne.... :p

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
"Standardmodellen har også fått et priskutt, og den nye prisen er på 499 euro (cirka 3840 kroner). Denne vil være i salg til lagrene er tomme, men vil fases ut til fordel for den nye modellen."

 

Det står jo i artikkelen.

9643532[/snapback]

Ja, og hva så? De fjerner den uansett...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kunne godt valgt den billige PS3'en, men spillutvalget synes jeg er alt for dårlig imotsetning til 360.

 

Med dette mener jeg bare den billigste utgaven som kommer! Uansett hvor godt spillutvalg PS3 hadde hatt, så betaler jeg ikke 4999+++ for en konsoll.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
i en kommentar til Dagbladet forteller Hege Røe fra PlayStation-importøren Nordisk Film at hun regner med den vil ligge på litt under 4000 kroner.
Altså 3995,-? Det ville ikke overraske meg om de fortsetter trenden med å ta 15-20% ekstra her på berget. Tror nok at denne SKUen må enda et par hakk ned før de vil fly ut av hyllene i PS2-fart.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...