Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" Kan du ikke betale for behandling, kan du stappe streptokokkbehandlingen din ditt sola ikke skinner." :D

 

Dette stemmer selvfølgelig ikke. Noe Norge-standard på hjelpen er det dog ikke, men de har nå offentlige ordninger der også. Selv her i Norge er ikke alt fryd og gammen, med syke som blir plassert på korridoren og ensformige helseopplegg som ikke byr på noe valgfrihet. Det kan være skremmende å ha kreft og ikke selv få lov å være med på å avgjøre hvilken behandling man ønsker, det skal jeg skrive under på.

 

Men fra politikk til anbefalinger, må si jeg sjelden har sett bedre bruk av bilder i en artikkel. Pass dere for Ottar :wee:

 

Name der Rose, Der har jeg faktisk ikke sett, så den får jeg vel ta med på neste ukens DVD-bestilling. Rome sesong 2 kan jeg skrive under på er fenomenal underholdning, mens jeg overhodet ikke er interessert i å betale for å se på Michael Moore og hans DINO (Documentary In Name Only) type film. Kanskje han har lært og holder seg unna sin uheldige stil, men han har allerede maktet å fjerne all integritet for min egen del (er flau over at jeg lot meg lure av hans forrige filmer), så da bruker jeg heller pengene på annet.

Lenke til kommentar

Bra det egentlig. Hater folk som kaster terningkast 1 og 6 etter alt de ser. Terningkast 1 skal være så dårlig at du ikke giddet å se hele. VELDIG dårlig, som f.eks Operation Delta Force 19 eller Kickboxer 24.

En 6'er skal være ekstremt bra. I norsk kultur-presse er det f.eks veldig mange som gir 6'ere til så og si alt av europeisk (ikke-engelsk) drama. Blir bare teit.

Lenke til kommentar
I norsk kultur-presse er det f.eks veldig mange som gir 6'ere til så og si alt av europeisk (ikke-engelsk) drama. Blir bare teit.

9645675[/snapback]

 

Det kan ha noe med at de få ikke-engelskspråklige utenlandske filmene som blir satt opp på kino her i Norge, er de som blir ansett som veldig gode, og dermed har et marked her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...