Gå til innhold

Thermaltake Hardcano 8 VR


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel greit den ikke har felles strøm forsyning syntes jeg da man kan justere litt ekstra med v cd og koble til div andre ting. et + syntes jeg .

Men testen var fin den :) Overklokking.no har begynt få litt flere tester etterhvert noe som er kjempe bra. alltid en glede lese om tester og prosjekter her. Noe jeg savner er flere slike "lage fra bunnen av" produkter. Jeg personlig syntes de kjøleblokkene( og annet ferdige "greier") man kjøper er kjedelige.

Lenke til kommentar

Dette produktet er en gave til dem som har for eksempel en Digital Doc5 men ønsker å regulere noen av viftene litt mer enn bare av/på. Jeg ser ikke på det at de har seperate innganger som et minus. For meg er det et stort pluss. Det vil jeg tro det er for andre som har digital Doc5 også. Samt at det ikke finnes andre løsninger for å regulere viftene med seperate innganger... + i margen til thermaltake :google:

Lenke til kommentar

Dette var et moment jeg ikke tenkte på når jeg testet det! Dersom man fra før av har en kontroller som styrer viftene av/på, er separate innganger for hver vifte et stort pluss - ikke tvil om det! Jeg har ikke mulighet for å teste akkurat denne muligheten, men skal se på det etter hvert. Man venter inn en del produkter som muliggjør dette, ja! :)

Lenke til kommentar

Jeg har lenge vært på jakt etter et slikt produkt, så jeg la merke til det når det ble lagt ut på thermaltake sin hjemmeside. desverre er det ingen tester som har tenkt på dette. Eller nevnt noe om det :-? De færreste bilder av slike produkter gir en nøyaktig nok oversikt over slike muligheter, noe som gjør søken etter et slikt produkt nesten umulig.

 

BTW en trenger ikke kunne slå helt av viftene med denne kontrolleren, det vil en kunne gjøre med digital doc`en :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...