Gå til innhold

Tabula Rasa utsettes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Nå tar det ganske lang tid å skrive noen verdig anmeldelse til ett MMO siden det ikke har noen ende, for ikke å nevne at det så og si uansett kreves en guild av ett slag eller annet for å få fult utbytte av hva ett MMO har å by på.

 

Ingen problem for de større og mer seriøse nettstedene som IGN, Gamespot, Game Dayli osv :)

 

Ja - Jeg finner det useriøst å anmelde kun et MMORPG. Og i mine øyene setter det habiliteten i dårlig lys, og dette går over på andre anmeldelser også. Hadde vært bedre å ikke skrevet noe som helst om man ikke greier å dekke mer enn et spill.

 

At de trenger flere skribenter er ingen unskyldning når de dekker et spill allerede.

Lenke til kommentar
Ingen problem for de større og mer seriøse nettstedene som IGN, Gamespot, Game Dayli osv :)

Vi får vel nesten bare ta det som et kompliment at du sammenligner oss med verdens største engelskspråklige nettsteder, med mange, mange ganger flere ansatte, og budsjetter som går langt over vårt.

 

Å anmelde massive flerspillerspill er en vanskelig affære. For det første krever det ekstremt mye tid å sette seg inn i spillet. Dette betyr at vi trenger en skribent som er interessert og har glede av sjangeren, og som kan tenke seg og legge ned de timene som kreves av en anmeldelse.

 

Tabula Rasa kom ut på et tidspunkt i november hvor det var usannsynlig mye å gjøre for våre skribenter. Vi hadde et ønske om å anmelde dette spillet på sikt, men tiden gikk og andre mindre tidkrevende (men likevel viktige) arbeidsoppgaver gikk foran. Til slutt fant vi ut at det var for sent å sette i gang. Dette er selvsagt beklagelig.

 

Da er det kommet. Hva med en anmeldelse? Er litt keen på spillet.

 

Mange måneder siden det kom ut. Ikke forvent noen anmeldelse dog.. Her går det bare i World of Warcraft.

Jeg aner en viss sårhet overfor World of Warcraft, men jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av at vi kun dekker det spillet. Vår skribent Marius blogget fra spillet i en periode, men etter at han avsluttet sitt World of Warcraft-engasjement for over ett år siden, kan jeg ikke se at vi har publisert en eneste stor artikkel om det spillet. Vi har derimot vært ute med omfattende førsteinntrykk av både Vanguard, Lord of The Rings Online: Shadows of Angmar og Pirates of the Burning Sea. Har du forresten sett noen The Burning Crusade-anmeldelse hos oss?

 

Vi forsøker å dekke så mange massive flerspillerspill som vi kan, og dere kommer nok til å se flere artikler av typen førsteinntrykk. Vi ønsker ikke å tvinge noen av våre anmeldere til å anmelde noe som helst, og hvis skribentene ikke fortsetter spillingen etter førsteinntrykket sitt, kommer det ei heller noen anmeldelse.

Endret av TST
Lenke til kommentar
Ingen problem for de større og mer seriøse nettstedene som IGN, Gamespot, Game Dayli osv :)

Vi får vel nesten bare ta det som et kompliment at du sammenligner oss med verdens største engelskspråklige nettsteder, med mange, mange ganger flere ansatte, og budsjetter som går langt over vårt.

 

Å anmelde massive flerspillerspill er en vanskelig affære. For det første krever det ekstremt mye tid å sette seg inn i spillet. Dette betyr at vi trenger en skribent som er interessert og har glede av sjangeren, og som kan tenke seg og legge ned de timene som kreves av en anmeldelse.

 

Tabula Rasa kom ut på et tidspunkt i november hvor det var usannsynlig mye å gjøre for våre skribenter. Vi hadde et ønske om å anmelde dette spillet på sikt, men tiden gikk og andre mindre tidkrevende (men likevel viktige) arbeidsoppgaver gikk foran. Til slutt fant vi ut at det var for sent å sette i gang. Dette er selvsagt beklagelig.

 

Da er det kommet. Hva med en anmeldelse? Er litt keen på spillet.

 

Mange måneder siden det kom ut. Ikke forvent noen anmeldelse dog.. Her går det bare i World of Warcraft.

Jeg aner en viss sårhet overfor World of Warcraft, men jeg kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse av at vi kun dekker det spillet. Vår skribent Marius blogget fra spillet i en periode, men etter at han avsluttet sitt World of Warcraft-engasjement for over ett år siden, kan jeg ikke se at vi har publisert en eneste stor artikkel om det spillet. Vi har derimot vært ute med omfattende førsteinntrykk av både Vanguard, Lord of The Rings Online: Shadows of Angmar og Pirates of the Burning Sea. Har du forresten sett noen The Burning Crusade-anmeldelse hos oss?

 

Vi forsøker å dekke så mange massive flerspillerspill som vi kan, og dere kommer nok til å se flere artikler av typen førsteinntrykk. Vi ønsker ikke å tvinge noen av våre anmeldere til å anmelde noe som helst, og hvis skribentene ikke fortsetter spillingen etter førsteinntrykket sitt, kommer det ei heller noen anmeldelse.

 

Det var ment som en komplient. Gamer.no er en knall side og denne om noe krasse kritikken jeg kommer med av deres MMORPG anmeldelser - gjøres i et håp om at det vil legges mye større vekt på andre MMORPGs i fremtiden. Det er ikke mye som mangler for å få Gamer.no opp på top nordisk nivå om det legges inn litt innsatts. Direkte konkurenter mot IGN, GameSpot og GamesDayli blir dere nok aldri med mindre dere skifter språk, men det Nordiske markedet kan dere lett ta over.

 

Jeg er ikke spesielt sår ovenfor World of Warcraft. Har en konto der som brukes engang iblandt - Det blir mye mindre MMORPG på meg om dagen enn det gjorde før, men det er morro til tider. Dere hadde et flott Pirates of the Burning Sea førsteintrykk. Men, sitter fremdeles med en overhengende tyngde av alt for mye WoW relaterte artikkler i forhold til en rekke andre spill. TBC ble kanskje ikke anmeldt, men det kom et ton artikkler med spekulasjoner osv. Det ble knapt nevnt andre spill sine expansions.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...