Gå til innhold

Nytt om Armed Assault 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AA var en stor flopp? Okey. Det er kanskje ikke så kommersiellt. Men det er jo den beste "krigs-simulatoren" som er ute idag, i alle fall som kan bli allmanseie. Så det å kalle det en flopp er jo utrolig drøyt.

 

Å spillet dreier seg jo om å simulere krig. om. Misforstå meg rett, Arma har utrolig forbedringspotensiale. Som man delvis kan få igjennom å modde spillet.

 

Men at Arma2 skal komme til konsoll ser jeg på med strekk og gru. Og at det blir ett "rollespill" element i spillet. :hmm: Tror både Arma2 og Opf2 vil få ett mye mer "arcade" preg som gjør at vi som setter pris på "simulator" elementet vil få ett mye dårligere spill.

 

Det vil kanskje selge bedre fordi det er mer arcade. Men de vil gå vekk fra grunnprinsippene som orginalen OPF og Arma bygget på, nemelig "krigs-simulasjon".

 

Vi får vente i spenning. :yes:

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Arma vil bevege seg vekk fra realisme, når det gjelder opf2 tyder noen utalelser fra utvikler at gameplayet skal "softest" opp for å fri til ett større publikum. Den som venter får se :hmm:

 

Hva er det som går av BI om dagen? de slipper en tillegspakke som tillegger ingenting, og annonserer en etterfølger som virker mer som en 1.2 patch til Arma. Skuffende...

 

EDIT: rollespill elementet som det snakkes om, ser jeg som positivt, å tillegge gameplay er ikke det samme som å fjerne realisme. I opf steg du jo i rankene der også, gjennom hvert oppdrag, uten særlig hensyn til hvordan du faktisk klarte deg og passet på troppen din gjennom oppdraget.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
For de som ikke har en super-PC, er det godt nytt at Bohemia også satser på konsoll med sin nye stortittel. Hvilke konsoller spillet kommer på er foreløpig ukjent.

 

Det så bra ut helt til denne setningen. Hva skal man si? R.I.P.

 

ALT som gjør PC spill bra ødelegges straks ordet konsoll dukker opp. Dybde, realisme, kontroller etc.

 

Edit: skjønner godt at de vil tjene penger på konsoll markedet, men dette kommer GARANTERT å gå på bekostning av det jeg nevnte over. Aldri har et spill blitt konvertert uten at det skjer.

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar
Aldri har et spill blitt konvertert uten at det skjer.

 

Oblivion nøt jo virkelig godt av å bli konsollifisert, så fantastisk det resultatet blei... Eller hva med Thief: Deadly Shadows?

9626646[/snapback]

 

Ironi håper jeg? (har ikke prøvd Thief på konsoll, men Oblivion led under konsoll demonen).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...