Gå til innhold

En knøttliten GPS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert kjekt å ha den i lomma, men sannsynligheten for at den snapper opp satellittsignaler i lomma er dessverre liten... men det er en fin tanke.

 

Jeg var nettop på tur i Venezia med min Holux 236 lomme-GPS-mottaker. Jeg måtte leite lenge etter åpne plasser der det i det hele tatt var mulig å finne satellitter. Å ha den i lomma var ikke en god løsning i den byen i alle fall!:o) Men andre kan jo være mer heldige enn meg da.

Lenke til kommentar
Det er sikkert kjekt å ha den i lomma, men sannsynligheten for at den snapper opp satellittsignaler i lomma er dessverre liten... men det er en fin tanke.

 

Jeg var nettop på tur i Venezia med min Holux 236 lomme-GPS-mottaker. Jeg måtte leite lenge etter åpne plasser der det i det hele tatt var mulig å finne satellitter. Å ha den i lomma var ikke en god løsning i den byen i alle fall!:o) Men andre kan jo være mer heldige enn meg da.

9618612[/snapback]

Venezia er vel ikke den best egnede byen for GPS, spesielt ikke i lomma, siden den for det meste består av trange gater og kanaler. De få åpne plassene som finnes er ikke spesielt store heller. Men jeg er interessert i hvor bra denne mottar signaler, om det er dårligere enn større GPS-er? Ville tro det i alle fall. Skulle likt å sett en test. Når GPS-en blir så liten som dette blir det ikke noe stress å ha den med seg over alt, uten planlegging osv. så det er jo litt attraktivt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...