Gå til innhold

Demo av Football Manager 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor sier man alltid at:

BitTorrent-teknologien gjør at filen sendes mellom lesere som har lastet den ned. Dette gir også høyest nedlastingshastighet.

 

Når jeg bruker "µTorrent Version 1.7.5 (build 4602)" så får jeg toppen 150kbs.

Den hopper fra 50-150kbs som en gal. Og ja, IP-adressen min er DMZ-hosted, ingen brannmur er aktivert osv.. Så det er ingenting som skaper trøbbel for µTorrent.

 

Mens når jeg laster ned fra Gamer.no sin FTP-server med FlashGet v1.73 tweaket med FlashGit RS 2.51, så dropper hastigheten aldri under 400kbs, hopper bare mellom 400-500kbs.

 

For meg så virker stortsett alltid FTP-servere (så fremt til de ikke er skikkelig treige eller overbelastede) som et bedre valg, hvert fall hvis du bruker en tweaka download manager som jeg gjør.

 

Etter jeg har lastet den ned fra FTP-server, så tar jeg å begynner å laste opp med µTorrent da, så de som velger BitTorrent får litt bedre hastighet.

 

Men sånn generelt så syntes jeg alltid torrent er et tregere alternativ..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Men sånn generelt så syntes jeg alltid torrent er et tregere alternativ..

9614821[/snapback]

 

Har akkurat motsatt erfaring:

 

xnykyh.jpg

 

Sitter på 10 Mbit linje og torrents med bra Seed/Leech utnytter maks kapasitet fra 1. sekund. Mens public servere derimot, som veldig ofte er satt opp med begrensninger, gir sjelden/aldri så bra utnyttelse.

 

Men nå skal FM testes :thumbup:

Lenke til kommentar

Etter mitt syn er dette den beste FM utgaven noensinne! Klart, jeg har lagt merke til noen små feil, slik som spillernavn som blir byttet ut med "c" og trenere som kommenterer spillere som sitt eget navn oog lignende.

Jeg satt oppe natt til søndag og lasta ned demoen som den ivrige FM spiller jeg er, og søndag kveld hadde jeg spillt igjennom demoen.

 

Bare å si at jeg gleder meg villt og hemningsløst til fullversjonen kommer! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte Kerlon for 30 mill, men får ikke brukt han fordi han ikke har arbeidstillatelse, får ikke spilt på reservelaget engang.

 

Må jo være en fantastisk stor bug.

9620043[/snapback]

 

Faktisk ikke! De er sånn at om diverse spillere ikke får den riktig arbeidstillatelsen så kan han ikke spille for klubben din, selv om kontrakten er signert. Det var sånn på FM07 også.

 

Det er der de småklubbene som din klubb har kontrakt med kommer inn. Der kan du sende ned spilleren til han fr arbeidstillatelse. Dette kan dog ta noen år.

 

IRL eks jeg kommer på nå er joDong Fongzhou på Man Utd som ble kjøpt for en del år tilbake. Han fikk ikke den riktige arbeidstillatelsen, men Man Utd fikk kjøpt han likevel. Han har da vært i Man Utds farmerklubb i Belgia Antwerpen helt til han har fått arbeidstillatelse.

 

Så dette er ikke noe bug i det hele tatt

Lenke til kommentar
HELVETE!

Igjen! Lastet ned på ny - samme forbanna dritten.

 

(Sinna ja  :cool: )

 

EDIT:

D:\Documents and Settings\Meg\Mine dokumenter\Sports Interactive

 

Denne er tom hos meg - skal vel ikke være det? Skyldes det at jeg har dem på D og ikke C?

9621458[/snapback]

hos meg ble demoen automatisk plassert i c:/programfiler/sports interactive, sjekk om den ligger der?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...