Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da :)

Lenke til kommentar
Tja, uenig Dotten. I selve filmen Stargate, så synes jeg Kurt Russel er mye bedre. Er litt hardcore, noe jeg synes passer godt i filmen. I serien derimot, så har du helt rett. En så hardcore rolle hadde aldri funket over tid. Her er RDA helt perfekt. RDA med sin humoristiske rolle hadde ikke funket i det hele tatt i selve Stargate filmen. Men, det er selvsagt bare min mening da :)

9597400[/snapback]

 

Du har vel kanskje rett i det. Stargate filmen falt aldri helt i smak, den ble vel muligens litt for stereotypisk og merkverdig. Men er jo noen år siden jeg har sett filmen, men har den ikke liggende i hylla så den kan i hvert fall ikke sees denne helgen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...