Gå til innhold

Samsung i550


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+324154321

Likte at den fikk skryt for at den kjentes rask og responsiv ut, har blitt skremt vekk fra Nokia med symbian flere ganger pga rykter om at den er treg og henger seg opp osv.

Har noen erfaring med å legge til Norsk t9 i symbian mobil forresten?

Hvis denne ikke kommer til norge og man ender opp med å måtte importere fra utlandet, så hadde det vært greit med norsk ordbok. Jeg er ikke så moderne med sms språket... :blush:

Lenke til kommentar

Har ikke noe erfaring med å legge inn ordbok i mobilen, men kan vel si at hva angår symbian/Nokia så er ikke treghet overhode noe problem på min 6120 Classic i alle fall. Avhenger selvsagt hva en installerer og kjører på telefonen men denne telefonen er like rask som noen annen telefon jeg har kjørt, smart-telefon eller ikke.

 

Likte at den fikk skryt for at den kjentes rask og responsiv ut, har blitt skremt vekk fra Nokia med symbian flere ganger pga rykter om at den er treg og henger seg opp osv.

Har noen erfaring med å legge til Norsk t9 i symbian mobil forresten?

Hvis denne ikke kommer til norge og man ender opp med å måtte importere fra utlandet, så hadde det vært greit med norsk ordbok. Jeg er ikke så moderne med sms språket... :blush:

9592171[/snapback]

Lenke til kommentar

Treghet er det slutt på i S60, ingen nyhet. Får bare håpe de klarer å ta med seg hastigheten når det etterhvert blir HVGA og VGA oppløsninger.

 

Denne var riktig lekker, må nok se nærmere på den når den blir tilgjengelig. Er en skam at den ikke har Wifi, alltid noe som trekker ned :(

 

Ellers en lekker candybar-variant som gir variasjon fra sliderne Nokia pøser ut..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...