Gå til innhold

Her er Armani-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1345t12

den mangler et smart operativsystem, men har likevel det samme som f700 har ? altså croix, som i artikkelen deres "F700 har et "iPhone-inspirert" brukergrensesnitt på toppen av Windows Mobile, kalt "Croix""

 

har den wm eller ikke?

Lenke til kommentar
I følge Mobil.se skal Armani-mobilen nemlig lanseres i Milano på mandag. Telefonen skal angivelig koste rundt 400 euro, eller drøyt 3100 kroner

 

Jeg hadde planer om å ønske meg denne til bursdagen min i november, men nå når den koster hele 6500 kr kan jeg bare glemme det :(

Er dóg litt usikker, er dette Samsung P520?

Endret av Bakoversveis
Lenke til kommentar
Tenkte på denne jeg også, men blir nok LG KU990. Gleder meg!!

9565185[/snapback]

 

Samsung'en var jo ganske lik de forrige touch screen mobilene da.. Hva med et nytt og forfriskende utseende?

Sviiin dyr! :nei:

 

Hva er forskjellen mellom KS20 og KU990? Har ikke skjønt det helt jeg.. Unntatt 3" skjerm og bedre kamera. Når kommer de telefonene til salgs i Norge? :hmm:

Endret av a_man
Lenke til kommentar
Tenkte på denne jeg også, men blir nok LG KU990. Gleder meg!!

9565185[/snapback]

 

Samsung'en var jo ganske lik de forrige touch screen mobilene da.. Hva med et nytt og forfriskende utseende?

Sviiin dyr! :nei:

 

Hva er forskjellen mellom KS20 og KU990? Har ikke skjønt det helt jeg.. Unntatt 3" skjerm og bedre kamera. Når kommer de telefonene til salgs i Norge? :hmm:

9565590[/snapback]

 

Jeg vet ikke om jeg har rett her, men LG KS20 har WM6, og LG KU990 kjører standard LG operativsystem. (etter videoer å dømme)

 

Så vil jeg tro at KS20 vil bli betraktelig billigere enn KU990. (siden KU990 har 5mp kamera osv. osv. osv. osv....)

 

Ifølge lanseringsguiden, så kommer KS20 iløpet av året. Ingen dato er fastsatt.. Så det er vel bare å sitte seg ned og vente.. :ermm:

 

Når det gjelder KU990, så vet jeg ganske lite igrunnen.

Lenke til kommentar

Greie spesifikasjoner her, men til hvilken pris!

Det er flott med disse spesfikasjonene, men hvis det ikke Armani hadde vært inne i bildet, hadde nok telefonen kostet vesentlig mindre enn det den gjør nå.

 

Mobilen burde nå hatt 3.0 tommer skjerm, men jeg tror ikke det vil være et problem å kunne se film på en 2.6 tommers.

En telefon for dem vil at merket på mobilen skal passe med de andre Armani produktene de har. Men det er sikkert nadre grunner også til å kjøpe en så dyr mobil :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...