Gå til innhold

Mobilen slakter musikkspillerne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke rart, man ønsker alltid å ha minst mulig i lommene.

En annen ting er at mobiltelefonene faktisk gir like god og ofte bedre lyd kvalitet enn mp3 spillerne.

Har en Nokia N80 som feks. ikke erstattet mp3 spilleren, ikke fordi lydkvaliteten er dårlig, men fordi den leverer mye bakgrunnstøy iform av sus når man bruker den som mp3 spiller.

Har da også en Prada Phone og denne er fullverdig arvtager til mp3 spilleren, den leverer bedre lyd enn mp3 spillerne jeg har prøvd.

 

Alt i en enhet er fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Etter musikkmobilenes inntog på markedet, har salget av MP3-spillere sunket med en tredjedel.
..og allikevel selges det flere iPod'er enn noen gang. Sier litt om markedskraften til Apple.

 

Kort fortalt så tenker folk slik: "Jeg bruker heller mobilen enn en dedikert MP3-spiller fra Produsent XYZ, men jeg skal fortsatt ha en iPod selvsagt!"

 

..og jeg er helt enig. Jeg har en iPod Nano som jeg bruker relativt ofte, til tross for at mobilen min (for tiden en Nokia N95) har en kapabel musikkspiller.

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Mye av grunnen til iphone tenker jeg.

 

Men nå erstatter ikke mobilen mp3 spillere med mye minne.

9540752[/snapback]

iphone har nok lite med det å gjøre, har bare en bitte liten del av kaka.

Tror mer på at SE sin Walkman telefon har mest med det å gjøre, og fordi at man i dag fått så store mp3 spillere, så trenger man ikke å bytte ut hele tia...

Lenke til kommentar
En annen ting er at mobiltelefonene faktisk gir like god og ofte bedre lyd kvalitet enn mp3 spillerne.

Har en Nokia N80 som feks. ikke erstattet mp3 spilleren, ikke fordi lydkvaliteten er dårlig, men fordi den leverer mye bakgrunnstøy iform av sus når man bruker den som mp3 spiller.

9540361[/snapback]

IKKE ENIG!

dedikerte musikkavspillere har generelt sett bedre lydkvalitet enn mobiler. (selvfølgelig ser man vekk ifra de til under 400kr!)

 

og hvordan kan du si at N80 IKKE har dårlig lydkvalitet når du sier den har mye bakgrunnsstøy!?

da er det jo direkte dårlig lydkvalitet!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...