Gå til innhold

Sniktitt på Football Manager 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke huske den Falkirk mot Motherwell-kampen som ikke var en thriller. Episke oppgjør av høyeste klasse.

 

Også godt å se at du nå har fått øynene opp for et virkelig godt fotball-lag, Mikael. Halifax Town.

 

Artig lesning, gleder meg stort til dette, men har i grunn også troa på 360-versjonen. Spillet er jo som skapt for knakende artige Achievements. Og om det er Live-støtte også vil det være overlegent. Venter i spenning. : )

Lenke til kommentar

"Da var det bare å bruke det nye valget om å sende Totti ned på reservelaget til han ble fysisk kampklar igjen."

 

For å pirke litt så er vel ikke dette noen ny funksjon i FM 2008, da man kan sende en spiller ned på reservelaget i 1-3 uker eller til spilleren er kampklar også i FM 2007.

 

Men uansett. FM07 har vel den beste taktiske delen i et managerspill noensinne. Som har gitt meg alt fra avrevet hår til gledestårer :!: Blir spennende å se om de gjør noe med den delen. Jeg gleder meg i hvert fall stort til FM08 :thumbup:

 

Savner fortsatt en funksjon som gjør at jeg kan merke av på forhånd når jeg vil bytte eller se om jeg trenger å bytte. Altså stoppe kampen. Har gjennom endel år og cm/fm titler lagt meg til en vane å sjekke hvem som er sliten eller småskadet rundt det 70(65) spilleminutt. Da jeg liker å gjøre andre ting mens jeg spiller FM. Men men, er kanskje bare jeg som har dette behovet :D

Lenke til kommentar

"Nytt for året er at du selv kan bestemme hva klubben skal oppnå, og få et tilpasset budsjett med dette for øyet. Jeg gikk selvsagt ut med stor selvtillit, og sa til styret at jeg garanterte ligagull"

 

Dette har eg ventet på! :cool:

 

Har våre irriterende å ikkje fortelle styret og fans kva du vil oppnå.

 

EKSEMPEL: Eg går for opprykk, seier eg, mens styret og fans ønsker ein "respektabel" slutt plassering, kva nå enn det er..

 

Og viss du er ein gull kanditat og satser alt på det; så seier styret\fans ; vil ut i europa!

 

Kunne våre at dei ønsker plass i europa, pluss topp 3.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...