Gå til innhold

Dark Messiah til 360 i 2008 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ Minner meg om han her:

 

gahh begynner å angre på at jeg kjøpte en xbox nesten.. hva er visten når de likevel gir ut alle spillene til pc etter vært uansett? Når de stor spillene først kommer ut skryter de hele tiden av "Only on 360" så går det en månde eller to så er det på data også. Synes de heller skulle jobbet med et gears of war 2 til 360.

 

Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke unner de som spiller på andre platformer bra spill?

 

Tragisk.

Lenke til kommentar
^ Minner meg om han her:

 

gahh begynner å angre på at jeg kjøpte en xbox nesten.. hva er visten når de likevel gir ut alle spillene til pc etter vært uansett? Når de stor spillene først kommer ut skryter de hele tiden av "Only on 360" så går det en månde eller to så er det på data også. Synes de heller skulle jobbet med et gears of war 2 til 360.

 

Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke unner de som spiller på andre platformer bra spill?

 

Tragisk.

9530509[/snapback]

Hvem er dere? ;)

Lenke til kommentar
Er dere virkelig så egoistiske at dere ikke unner de som spiller på andre platformer bra spill?

 

Tragisk.

9530509[/snapback]

Det som er tragisk er at de ikke klarer å slippe disse spillene samtidig til alle platformene. DET er imo tragisk.

 

Jeg unner selvsagt alle å spille de samme spillene, selvfølgelig jeg da det, det jeg syns er idiotisk er at det brukes så uhorvelig mye tid på det.

Lenke til kommentar
Hm? Det er jo en selvfølge at det må brukes mye tid for å få spillene på ut alle platformer, og i mange tilfeller så er det unødvendig å lansere samtidig til alle.

 

Det lønner seg ofte å vente og se hvordan f.eks PC-versjonen gjør det, og hvis den gjør det bra, så er det verd å lansere den til andre platformer.

9531038[/snapback]

 

Hadde det enda vært så vel. Stort sett ser vi jo at PC-versjonen er dummet ned i ekstrem grad for å tekkes konsollpublikumet.

Lenke til kommentar
Bra at spillet kommer på konsoll, slik at alle får prøvet denne perlen.

 

Jeg spilte spillet såvidt på pc, PC-en min klarte ikke å kjøre spillet så bra, så jeg droppet det hele. Kommer helt klart til å kjøpe det til 360, så lenge det ikke er en nedstrippet versjon.

9533860[/snapback]

Det er nok heller omvendt :thumbup:

 

Loves nye områder og våpen!

 

Men er spent på kontrollene, åssen de kommer til å bli.

 

Nok engang, la dette komme til PS3! :love:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...