Gå til innhold

Demo av Stranglehold (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Now it's quite possible that I slipped on a wet patch in the kitchen and have been unconscious for years, like some modern day Rip Van Winkle, with technological progress passing me by, as the minimum requirements for the Windows version of Midway's Stranglehold seem alarmingly high. Two gigabytes of RAM? That's twice the baseline of BioShock. And that's not all.

 

If you want to dual-wield some chrome hand cannons and get the most out of your rendered dove flocks on PC, your box is gonna need, at a minimum:

 

 

    * OS: Windows XP SP2 / Vista

    * CPU: Dual Core Processor

    * RAM: 2 GB RAM

    * Video: Nvidia 7800 or higher / ATI x1300 or higher

    * Disk space: 15 GB

 

 

I'll admit, the game sure is pretty, but that's a lot of RAMs and literally tons of the Gigs! My old rig is like a gaming caveman compared to that. Looks like I'm sticking to the PLAYSTATION 3 version.

 

Dette kan jo bli moro, men får kansje prøve...just for fun :p

 

 

Noen planer om å faktisk dele (seede) torrenten med oss andre, eller bare se på mange som kaster seg på for å så vente på intet ;)

Endret av Atomics
Lenke til kommentar
Bittorrent-download funker ikke. "No connection could be made because the target machine actively refused it. "

 

Edit: Og.. øh, FTP er sperret på 100kB/s?

9511619[/snapback]

Trackeren er oppe å kjører igjen som normalt nå, så da fungerer BitTorrent knirkefritt igjen.

 

Og ja, FTP-nedlasting er sperret på 100 KB/s for å ha en viss kontroll over båndbreddebruken vår.

 

Kunne gå fortere hvis vi fikk 200 kb/s limit i stedet, dobbelt så fort :)

9511816[/snapback]

Bruk heller BitTorrent, så maksimerer du antageligvis linjekapasiteten din.

Lenke til kommentar

Kjørte gjennom demoen på alle vanskelighetsgradene... Virkelig moro. Ganske sikkert kjøp. Kjørte glatt gjorde det også. :]

 

En ting jeg ikke helt forstod, er hvorfor jeg ikke får lov til å avslutte spillet uten å drepe prosessen. Hver gang jeg velger "exit demo" (eller noe slikt), begynner den gameplay-videoen å spille, noe som forsåvidt ikke er så uvanlig i det man avslutter en demo... Men den sluttet aldri. Noe jeg ikke tror er fullt så vanlig.

Selv etter ti minutter holdt den fortsatt på, til tross for instendig trykking på escape og enter. :|

Mulig det er Vista som roter til noe, men underlig var det.

Lenke til kommentar
demoen er drit rå ja,

 

som Yun Fat fan og en fan av Blood opera filmer er dette akurrat det jeg ville ha

9512218[/snapback]

 

Jess!

No har eg enda til gode å se Hard Boiled, men dette her er pur gun-fu på sitt beste. Skal ha denne tittelenpå Xbox 360.

9512468[/snapback]

 

Syns faktisk A better Tomorrow 2 er den ulitmate HK filmen.

 

de dreper 89 folk på 10 min på slutten.

herlig film.

men Hardboiled er også en syk tøff film med en bodycount på 309 folk

Lenke til kommentar

Der fikk jeg til å fungere, alt jeg trengte å gjøre var å legge til følgende linje i snarveien: -ResX=1280 -ResY=1024

 

Dette gjorde også underverker for grafikken, så kan anbefale at alle gjør dette. Ble også overrasket over hvor utrolig pent alt fløyt, hadde en konstant fps på 60 (vert sync er på som default).

 

Legger ved et bilde av Tequila Spin :)

post-44194-1190041067_thumb.jpg

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...