Gå til innhold

Kulturo: Ikke lenge igjen til "John Rambo"


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blodige eventyret tar denne gangen plass i Thailand, hvor Rambo bor fredelig i Bangkok. En gruppe kristelige hjelpearbeidere rekrutterer Rambo til å føre dem opp Salween elven, som fører til Burma. Der skal de levere forsyninger til noen bønder.

Et sånt plott kan jo bare være skrevet i USA, verdens mest ekstremkristne nasjon.

Lenke til kommentar

Stallone tok meg på senga med Rocky Balboa, som viste seg å bli en av de beste filmene i serien og ikke minst ga Rocky den verdige slutten serien fortjente.

 

Jeg er spent på om Stallone vil makte å overaske igjen. En skuespiller som har fått alt for ufortjent mye pepper (seriøst, noen tullinger kåret han til fjorårets værste skuespiller. Helt utrolig).

 

Jeg håper filmen blir bra, for jeg unner Stallone alt godt. Men jeg er nå heller skeptisk.....

Lenke til kommentar
hadde rambo maraton her for et par uker sia bare for å lade opp til denne, gleder meg. deilig med hjernedød action

9489611[/snapback]

Der morsomme er at Rambo ikke er fullt så hjernedød action som mange av fordommene mot filmene gir inntrykk av. Middels enkel men ikke hjernedød.

 

Filmene har jo både moral og en viss dybde. Blod og skyting er bare "pynten" rundt selve historien. Men det er dessverre mange som fokuserer bare på den hjernedøde "overflaten" av filmene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...