Gå til innhold

Guitar Hero III rocker på PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe! Mon tro om man bare får kjøpt pc-gitaren.. :hmm:

Uansett flere metoder man kan få en GH gitar til å virke på pc nå.. om man virkelig vil.. :)

Uansett er jeg ikke veldig fan av dette.. GH skal være noe som man skal gjøre sammen med andre, ikke forran en pc-skjerm.. Likte ikke det steget dette tok.. menmen.. det selger vel sikkert endel uansett..

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for Frets on Fire, ville jeg kjøpt dette med en gang.

 

Det er riktig at det er mye feil i FoF, men det er gratis, og strengt tatt er det ikke så ille at det krasjer en gang i mellom, selv om kodingen er så slapp at man må ha en nyere maskin for å kjøre det, og at man ser helt idiot ut med "gitartastaturet" stilt opp. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde satsa på å kjøpe dette her. Frets on Fire er søppel etter min mening. Jeg får ikke noe Guitar Hero følelse i det hele tatt. Det er skikkelig buggy, og de fleste sangene som er mulig å laste ned går ikke etter takt i det hele tatt. Bare det å laste inn sangene tar uendelig lang tid, og det fungerer bare med PS2 DVD'en og ikke XBOX360 DVD'en.

Jeg ville kjøpt dette overfor å spille FoF, selvom det vil koste litt. Kvalitet > Pris. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde satsa på å kjøpe dette her. Frets on Fire er søppel etter min mening. Jeg får ikke noe Guitar Hero følelse i det hele tatt. Det er skikkelig buggy, og de fleste sangene som er mulig å laste ned går ikke etter takt i det hele tatt. Bare det å laste inn sangene tar uendelig lang tid, og det fungerer bare med PS2 DVD'en og ikke XBOX360 DVD'en.

Jeg ville kjøpt dette overfor å spille FoF, selvom det vil koste litt. Kvalitet > Pris. :)

9482017[/snapback]

helt enig..

Lenke til kommentar
Hehe! Mon tro om man bare får kjøpt pc-gitaren.. :hmm:

Uansett flere metoder man kan få en GH gitar til å virke på pc nå.. om man virkelig vil.. :)

Uansett er jeg ikke veldig fan av dette.. GH skal være noe som man skal gjøre sammen med andre, ikke forran en pc-skjerm.. Likte ikke det steget dette tok.. menmen.. det selger vel sikkert endel uansett..

9480013[/snapback]

 

Mediasenter a gitt!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...