Gå til innhold

Dead Rising til PC? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
endelig :D

Sittet å vurdert å kjøpe dette på 360 og kjøpe en 360, nå kan jeg vente litt med det :D

9478277[/snapback]

 

 

veit ikke hvordan pc versjonen blir, men tipper det blir samme. 360'n er utrulig bra konsoll og veldig billig nå, du burde satse på en 360 pga mange gode spill som feks Halo3 som kommer nå 26 september :thumbup:

Lenke til kommentar
endelig :D

Sittet å vurdert å kjøpe dette på 360 og kjøpe en 360, nå kan jeg vente litt med det :D

9478277[/snapback]

 

 

veit ikke hvordan pc versjonen blir, men tipper det blir samme. 360'n er utrulig bra konsoll og veldig billig nå, du burde satse på en 360 pga mange gode spill som feks Halo3 som kommer nå 26 september :thumbup:

9478309[/snapback]

ja, men har ikke råd, jeg skal bytte ut xboxen med xbox 360, når jeg har giddi å konventert alt jeg har av serier og tvprogrammer til .wmw...

Lenke til kommentar
endelig :D

Sittet å vurdert å kjøpe dette på 360 og kjøpe en 360, nå kan jeg vente litt med det :D

9478277[/snapback]

 

 

veit ikke hvordan pc versjonen blir, men tipper det blir samme. 360'n er utrulig bra konsoll og veldig billig nå, du burde satse på en 360 pga mange gode spill som feks Halo3 som kommer nå 26 september :thumbup:

9478309[/snapback]

ja, men har ikke råd, jeg skal bytte ut xboxen med xbox 360, når jeg har giddi å konventert alt jeg har av serier og tvprogrammer til .wmw...

9478337[/snapback]

 

 

ah okey, skjønner ^^ men som sagt xbox360 er naajs konsoll :p digger den!

Lenke til kommentar

Ikke så veldig overranskende egentlig med tanke på Lost Planet. Tar jeg ikke 130% feil er det "samme" engine også (bare nyere/eldre alt ettersom)

Tror den heter Capcom MT Framework Engine eller noe sånt. Blir visst bli brukt i Devil May Cry 4 også.

Endret av MaKakk
Lenke til kommentar
Virker som om at jeg får færre gode grunner til å kjøpe meg X360 i tiden som kommer, først GEOW og nå dette spillet til PC. Nå gjenstår jo bare Halo 3 på listen over spill jeg hadde planlagt å runde på en eventuell ny 360..

 

Oh well, tiden vil vise.

9489535[/snapback]

ja, var slik med vanlig xbox også...

Selv om det hender det går ett år eller to før spilla dukker opp på pc så kommer de. Har flere cover der det står only for xbox, og det stemmer liksom dårlig...

Noe alle vet er det dumt for en spill produsent og satse bare på en platform. Derfor vill nok haze dukke opp til pc eller xbox 360 ikke så alt for lenge etter ps3

Det har sjedd før og det sjer stadig igjen... penger,penger,penger ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...