Gå til innhold

Her er iPod-prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisen på iPod Touch har havnet på 2490 kroner for versjonen med 8 GB minne og 3290 kroner for 16 GB hos Netshop.no, som hittil er den eneste nettbutikken med priser.
Tjah. Eller Apple.com som hadde prisene siden 20 minutter etter annonseringen av de nye iPodene da, selvsagt.

9460039[/snapback]

 

 

Prisen i Apple store ja? PS data solgte jo forrige ipod 80 gb til 500 mindre enn Apple store norge.

Lenke til kommentar
Hmm. Ganske rart å tenke på at jeg betalte like mye for min 4.gen 20gb en gang i tida.  :)

Ellers helt greie priser til produktene.

9460047[/snapback]

 

I følge Steve Jobs kostet den orginale Ipod mere og var større enn dagens Ipod Classic 160 GB. Den hadde 5 GB minne. Thats Life. Iphone raste jo så mye i pris at Apple valgte å komangsere noe av pengene til tidligere Iphone eiere.

 

Det er en del ting jeg savner hos Ipod men kamera er ikke en av dem.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Siden dette ikke er en test, trekker vi vel ikke for noe som helst. Og hvis vi quoter litt ekstra:

Ipod Touch er en mp3-spiller som ligner på iPhone. Menyene er svært like, men spilleren er mindre og tynnere enn telefonen. Mp3-spilleren mangler også kamera.

..er det tydelig at mangelen på kamera bare er med på å beskrive forskjellene fra iPhone.

Lenke til kommentar

Er det flere som ser paralellen mellom iPod Touch og den versjonen av Meizu M8 som kan se ut til å bli sluppet utenfor Asia først?

 

Ryktene om M8 i Europa går ut på at den blir uten kamera, og (i parentes, hehe) "uten telefon". iPod Touch er jo nettop iPhone uten kamera og telefon.

 

Apple og Meizu har nok litt ulike motiver for å slippe en mediaspiller basert på en touch telefon, men uansett høyner dette standarden for spillere på markedet.

Lenke til kommentar

Prisen er en ting.

 

Men den nye iPod Nano er ikke verdt 1'500kroner hvis lydkvaliteten er like laber som den var med forrige generasjon :thumbdown:

 

En ting er fint utseende, brukervennlige- og overskuelige menyer.

Men det er en musikkavspiller vi snakker om her, og lydkvaliteten er jo det aller viktigste. Hvert fall etter min mening.

 

Greit nok at du burde anskaffe nye øre-propper enn de som følger med spilleren, det gjelder jo hvilken som helst spiller. Men forrige generasjons iPod Nano skurret i overkant mye, selv når jeg brukte mine Sony MDR-EX90LP.

 

Er spent på om Apple har klart å levere noe med skikkelig lydkvalitet denne gangen.

 

Vi har en Cowon iAudio 7 på 8GB til nesten samme pris som en iPod Nano på 8GB.

En iAudio 7 har jo en lydkvalitet som er en klasse for seg, når du sammenligner med forrige generasjons Nano. Pluss at den er veldig overskuelig og brukervennlig også.

 

Så her vurderes ingen "good-looking" iPod Nano, fremfor en iAudio 7 hvis ikke lydkvaliteten er merkbart bedre. Noen som vet om en test av lydkvaliteten på de nye iPod'ene?

Lenke til kommentar
iPhone vs. iPod touch ... vanskelig valg. Noen som vet noe mer om iPhone kommer til Norge? Hvordan blir prisene, og vil den kun leveres med Telenor og abonement?

9469068[/snapback]

 

iPhone kommer overveiende sannsynlig til Norge i 2008, ingen informasjon om hvilken operatør(er) Apple vil samarbeide med eller priser eksisterer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...