Gå til innhold

Quake Wars-demo på mandag (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå ble jeg alvorlig bekymra her jeg også :hmm: Håper dere bare er slik at dere bare hater alt som har med sci fi opplegg og gjøre, og syns alle quake versjonene var noen elendige spill. Fikk man ikke "Quake følelsen" når man spillte det? Var grafikken skuffende e.l?

 

Jeg syns samtlige utgaver av quake var gullspill untatt 3`ern... spillte riktignok 3`ern mye likavel da :roll: men quake er "godspilla" :love:

 

hva var det dere ikke likte med det?

Lenke til kommentar

Vært i betaen veldig lenge og ja spillet er virkelig kjedelig

 

Graph er ikke alt da jeg forventer gameplay men det er bare Batle field over igjen ikke noe nytt med greie

 

åh vil du være feig mot andre spillere? være sniper og bruk scouter bots så flyger du mot andre spiller og trykker på knappen da dreper du 1-mer spillere uten og vise deg ein gang :hrm:

 

Ja spillet er virkelig kjedelig

Lenke til kommentar

Forventningene sank et par hakk nå ja :hmm: Jeg bryr meg igrunn ikke om at gameplayet er likt battlefield osv, det var jeg jo allerede klar over, men om jeg får den gode gamle quakefeelingen når jeg spiller det. Når jeg tenker på hvor mange timer jeg satt og spillte quake2 deathmatch (+ en haug forskellige artige "mods" :love: ) så håper jeg Quakewars gir meg samme feelingen. Likte faktisk også Quake 4, selv om det selvfølgelig aldri ville kunne slått Quake 2 da :love:

 

Gleder meg hvertfall til mandag så man får se hva som er i vente. Regner ikke med at jeg vil få noe "wow" effekt. Ble faktisk litt skuffa da quake 2 kom fordi det virka litt kjedelig, men jo mer jeg spillte det jo kulere ble det på en måte. John Carmack har en egen evne til å få meg i godt slaktehumør :w00t:

Lenke til kommentar
Spilte betaen, trenger ikke teste demoen. Var en skuffende opplevelse.

9440270[/snapback]

 

Litt av en påstand å komme med. Du har prøvd en uferdig utgave av spillet, og vil derfor ikke prøve det ferdige produktet. Det er en grunn til at Splash Damage ønsket å gjøre ferdig spillet før de lanserer en demo av spillet.

Lenke til kommentar
Forventningene sank et par hakk nå ja  :hmm:  Jeg bryr meg igrunn ikke om at gameplayet er likt battlefield osv, det var jeg jo allerede klar over, men om jeg får den gode gamle quakefeelingen når jeg spiller det.  Når jeg tenker på hvor mange timer jeg satt og spillte quake2 deathmatch (+ en haug forskellige artige "mods"  :love: ) så håper jeg Quakewars gir meg samme feelingen. Likte faktisk også Quake 4, selv om det selvfølgelig aldri ville kunne slått Quake 2 da  :love:

 

Gleder meg hvertfall til mandag så man får se hva som er i vente. Regner ikke med at jeg vil få noe "wow" effekt. Ble faktisk litt skuffa da quake 2 kom fordi det virka litt kjedelig, men jo mer jeg spillte det jo kulere ble det på en måte. John Carmack har en egen evne til å få meg i godt slaktehumør  :w00t:

9443881[/snapback]

 

Gamaplayet til Battlefield er tusen ganger bedre! (Synes jeg) :)

Lenke til kommentar

Har prøvd beta jeg også - er noe skuffet men har fremdeles litt håp. Jeg har desverre ikke prøvd spillet online, bare satt opp en egen server med bots hjemme.

 

For alle de som forventer at dette skal ligne på Q3 - sorry, ikke i nærheten. Dette er og blir en "mulig" arvtaker til BF2 hva klanmiljø angår, da QW legger opp til Squads etc på lik linje med BF2. Kort fortalt så har QW stjelt _mye_ fra BF2, og de få innovasjonene spillet selv bidrar med synes jeg bare virker kjedelige.

 

Turrets: Som spiller har man muligheten til å sette opp turrets, anti-personell, anti-vehicle etc etc .. Når jeg spiller QW så bruker jeg faktis mer tid på å sette opp turrets / komme meg forbi turrets enn jeg faktisk bruker på face-to-face kombat slik det f.eks. var i INF delen på BF2.

 

Hitboxes: BF2 har alltid slit med dårlig hitboxes pga dårlig nettkode, koden er vel optimalisert for kjøretøy og var egentlig ikke myntet på INF kamper? Uansett, denne delen sitter som et skudd i QW.

 

Ja .. kunne sikkert ha skrevet mer, men jevnt over vil jeg si at 80 % er tatt fra BF2, litt mer fancy grafikk og endel småkule ting men ikke i nærheten av å svare til de forventningene jeg hadde. Det blir nok mest Crysis oller CoD4 til høst :)

 

..må faktisk innrømme at BF2 er bedre - men det har muligens noe å gjøre med at jeg har spilt det mer.

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar

urk.. folk må fatte at dette ikke er stjelt fra bf2 men det er en oppfølger av wolfenstein: enemy territory.. dette kom ut lenge før bf2. Og utenom det så er det ikke helt slik quake er heller, men det er alikevel ett spill med enormt med action og fart.. jeg ville hatt litt mindre bunnystrafing etc for min del siden det tar fra elementene kjøretøy og turrets gir spillet... turrets er å le av etter min erfaring.. artilleri er greit nok, selv om det er enklere og raskere med airstrikes..

 

Men uansett er det ett rått spill som jeg har brukt mye tid på allerede.. og hvis du blir eid av en sniper med dronen sin så er du ikke mye oppvakt.. du løper fra drona samt kan skyte den ned dritlett... Lydene er gode, så sant du ikke sitter med soundblaster 16 kort

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...