Gå til innhold

Nå vil Netcom ta livet av fasttelefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må vel være lov å juble litt for det? UMA er jo rett og slett bare genialt så lenge det fungerer

9429088[/snapback]

 

Tja. Virker ikke som UMA er på noen av telefonene jeg sikler på. Telefonregningene mine brukte å være skremmende høy men no i det siste, smart talk, sms mania, trådløs familie og ikke minst venner og connect fritid så er telefon blitt veldig billig. Ringer stort sett netcom og ringer jeg noe annet er i utgangspunktet det også billig med smartalk. Sms er veldig billig med sms mania og 2000 meldinger vil for meg si send så mye meld du bare gidder. Eneste jeg savner er billig datapriser mellom 8-17. Drømmen er jo fast pris der e kan bruke så mye data sms mms og ringing e vil i måneden. Vertfall til netcom også kanskje billig pris for å ringe fast og til telenornettet. Det hadde vært noe det Netcom :p

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar
Eneste jeg savner er billig datapriser mellom 8-17.

9429598[/snapback]

Hvis du har Connect Fritid, er det "kun" 5,- per MB mellom 8-17, maks 50,- per dag. Nå er ikke det heidundrandes billig, men det er tross alt myyye mindre enn de 20,-/Mb man betaler ellers ;)

9430027[/snapback]

 

Det jeg egentlig mente var fri bruk mellom 8-17 til en billig penge. Nå kan jeg bruke wap, men når jeg går over til www og gps så blir det fort dyrt med 5 kr mb.

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar

:nei: Dette er da veldig gammelt nytt. Kommer vel på Amobil som nyhet fordi det er en stor aktør som Netcom som lanserer. Ellers så har dette vært på banen i LANG tid, og det fungerer prikkfritt. Sjekk bare ut sidene til www.iphone.no

Her for du hele pakka med mobilteleon til under 2500.

Hehe

Lenke til kommentar
:nei: Dette er da veldig gammelt nytt. Kommer vel på Amobil som nyhet fordi det er en stor aktør som Netcom som lanserer. Ellers så har dette vært på banen i LANG tid, og det fungerer prikkfritt. Sjekk bare ut sidene til www.iphone.no

Her for du hele pakka med mobilteleon til under 2500.

Hehe

9430356[/snapback]

Nå er nå ikke dette UMA. Kan kanskje ligne litt, men UMA er noe helt annet! Dette er en mobil med iptelefoni i samme. Det kan du strengt tatt få på mange eksisterende telefoner. UMA er en egen standard for integrering mellom GSM og IP.

 

Er det ikke billigere å ha netcom buddy da, og bruke voip når du ringer andre fasttelefoner hjemmefra? Det er jo helt gratis! (eks voipdiscount) Nokia n95 støtter jo allerede voip, og det fungerer utmerket!

9430624[/snapback]

NetCom Buddy er en lokasjonstjeneste og har ikke noe med ringepriser å gjøre ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...