Gå til innhold

Haze blir PS3-eksklusivt? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å lage ett slikt dyrt spill må sony ha betalt mellomlegget de skulle ha tjent på xbox og pc, for ellers er det dø føtt og de tjener ikke nok for å dekke utgiftene!

9417524[/snapback]

 

Denne mannen har rett. Enten mellomlegg eller en enorm markedsføring. Haze virker som et standard FPS-spill, pluss en fiendtlig innstilling til private hærer.

 

Ikke mye interessant.

Lenke til kommentar
For å lage ett slikt dyrt spill må sony ha betalt mellomlegget de skulle ha tjent på xbox og pc, for ellers er det dø føtt og de tjener ikke nok for å dekke utgiftene!

9417524[/snapback]

 

Denne mannen har rett. Enten mellomlegg eller en enorm markedsføring. Haze virker som et standard FPS-spill, pluss en fiendtlig innstilling til private hærer.

 

Ikke mye interessant.

9417633[/snapback]

enorm markedsføring hjelper ikke, hvem betaler 5000 + spillet for å spille dette?

Det må mere til... Du har en bitteliten gruppe som kjøper ps3 kun for dette spillet, slik som lille fanen til halo som kjøper xbox360 for å få spilt halo3, resten kjøper som det passer seg egentlig... og har man xbox eller ps3 hvorfor kjøpe andre konsoller? eller har man wii, hvorfor eie en xbox360?

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Eg er ikkje nokon stor fan av FPS-sjangeren, men akkurat Haze ser eg fram til. Free Radical imponerte meg i forrige generasjon, og då ikkje først og fremst med grafikk, men med nytenking, gjennomtenkte kontrollar, og gode fleirspelarmoglegheiter.

 

Synest Haze er ein vesentleg meir spennande tittel enn Killzone 2.

 

Kay

Lenke til kommentar

Vi som har bortimot begge beina inen konsoll har da også COD4 :p Og i motsetninge til deg sitter eg å spiller COD4 i disse dager, på konsoll :p

 

Haze har eg hatt intresse for lenge, men om det blir ein suksess har eg ingen idè om. Vil gjerne se ein demo på PSN snarest slik at eg får gjøre meg opp ein meining om spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...