Gå til innhold

Blir dette årets råeste kameramobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt å se at LG viser muskler. Er det et mobilselskap som har kommet seg sinnsykt det siste halvåret så er det LG. Har solgt LG KE970 "Shine" i bøtter og spann og ikke fått en eneste tilbake på service. Så i feilratio'en på disse er helt fantastisk. Iallefall en forbedring fra KG800 og KG810 hvor vi fikk masse tilbake pga. software feil på software feil.

Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg. Jeg vil ha denne!

Hittils bare vært SE på meg, men kjøpte meg en LG KE820 og elsker den. Men, den har et ultra dårlig kamera og programvaren henger seg, så gleder meg til denne kommer.

 

Men lurer på et par ting.

- Hvordan høyttaler bruker denne? Min KE820 har elendig volum på høytalern så jeg hører ikke alltid hva den jeg ringer med sier for noe. Blir det byttet ut høyttalere på forskjellig modeller? Eller bruker de samme høyttaler men bytter ut de "fancy" tingene? (noen som veit dette, generelt med mobiler?).

 

- Og er det mulig å egendefinere utseende på den? Standard ser man jo med tre taster 123 og fire ned 147*

På KE820 har den jo fire 123* og tre ned 147 som er et system jeg er veldig fornøyd med og kunne eventuelt tenke meg å bruke på denne.. Noen som veit noe om det?

 

:D

Lenke til kommentar
hmm, divx støtte? tror det er første gang jeg har hørt om en mobil med det.

nåja, med såpass lav oppløsning vil det ikke egne seg å se det siste fra pirate bay på den akkurat.

 

eller vent nå litt, det er tv ut på den. hmm...

9400834[/snapback]

 

Divx kan også fås til Nokia S60 telefoner. Har en Divx-player installeret på min E61

Lenke til kommentar
hmm, divx støtte? tror det er første gang jeg har hørt om en mobil med det.

nåja, med såpass lav oppløsning vil det ikke egne seg å se det siste fra pirate bay på den akkurat.

 

eller vent nå litt, det er tv ut på den. hmm...

9400834[/snapback]

 

Divx kan også fås til Nokia S60 telefoner. Har en Divx-player installeret på min E61

9424187[/snapback]

 

så om du har nok plass og rette kabelen så kan du bruke mobilen som "videospiller" på tven?

Lenke til kommentar
hmm, divx støtte? tror det er første gang jeg har hørt om en mobil med det.

nåja, med såpass lav oppløsning vil det ikke egne seg å se det siste fra pirate bay på den akkurat.

 

eller vent nå litt, det er tv ut på den. hmm...

9400834[/snapback]

 

Divx kan også fås til Nokia S60 telefoner. Har en Divx-player installeret på min E61

9424187[/snapback]

 

så om du har nok plass og rette kabelen så kan du bruke mobilen som "videospiller" på tven?

9424230[/snapback]

 

Har ikke prøvet med E61, men det skulle være muligt med N95

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Denne virker utrolig rå!

Hvis denne får gode reviews vil jeg gjerne ha en slik før jul!

Virker som touch-systemet er bedre enn på Prada'en.

Sjekk videoen her!

 

sc001.jpg

sc002.jpg

sc003.jpg

 

Jeg klarer ikke å se denne filmen. Noen andre som har samme problemet. Men noen som vet hvordan LG sine mobiler er kvalitetsmessig og sånn. Har aldri prøvd LG før, men denne var jo den jeg likte best av 5mp mobilene

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å se denne filmen. Noen andre som har samme problemet. Men noen som vet hvordan LG sine mobiler er kvalitetsmessig og sånn. Har aldri prøvd LG før, men denne var jo den jeg likte best av 5mp mobilene

 

2MP kameraene på Shine og Prada syns jeg var mer enn godkjent i kvalitet. i alle fall det jeg har erfart. Men er spent på hvordan Motorola sitt samarbeid med Kodak blir.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da skal jeg strø litt salt i sårene for de som måtte få problemer med LG sine produkteri garantitiden generellt.

 

Les litt om garantivilkår hos infocare.no som LG bruker. De opererer med service og garanti ordninger som får Elkjøp til å se ut som beste mann i klassen. Svært skremmende!

 

Snakk med forhandler, så forstår de fleste hva jeg mener.

 

Vårt firma bruker årlig 400-600 data skjermer fra LG og feilprosenten er også urovekkende stor. Pris og spec er dessverre momenter som ble avgjørende for vårt valg av LG.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...