Gå til innhold

NFS: ProStreet i november (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurra! Et nytt harry/jalla NFS-spill.  :roll:

 

Kommer sikkert til å selge som varmt hvetebrød, om det blir bra eller ei. Synd at folk er så ukritisk til denne serien.

9390505[/snapback]

 

Du har visst ikkje fulgt med i tida?

 

NFS serien er ikkje lenger jalla jalla spel, ProStreet kan bli samanliknast med Forza, Grand Turismo osv.

EA har fått inn masse nytt som skademodell, som er nemnt, og nytt styringssystem slik at på "Pro" modus skal det vera ganske så krevjande å kjøra.

 

Velkommen etter!

Lenke til kommentar
Hurra! Et nytt harry/jalla NFS-spill.  :roll:

 

Kommer sikkert til å selge som varmt hvetebrød, om det blir bra eller ei. Synd at folk er så ukritisk til denne serien.

9390505[/snapback]

 

Du har visst ikkje fulgt med i tida?

 

NFS serien er ikkje lenger jalla jalla spel, ProStreet kan bli samanliknast med Forza, Grand Turismo osv.

EA har fått inn masse nytt som skademodell, som er nemnt, og nytt styringssystem slik at på "Pro" modus skal det vera ganske så krevjande å kjøra.

 

Velkommen etter!

9390689[/snapback]

Jeg ser at det er kommet baner som ikke er i byer, men det er fortsatt ikke det samme som det NFS Porsche var for serien. Spillet går jo fortsatt ut på å gjøre biler mest mulig "plastic fantastic" (styling).

Endret av bonne89
Lenke til kommentar

Gleder meg også til denne NFS utgaven. Første gang jeg har hatt noen forventninger siden NFS porche. For meg så er dette (forhåpentligvis) et spill som kommer der NFS High Stakes slapp. Porche var bra på sin måte, men litt for kjedelig syns jeg... bare porcher...

 

Hata også det Yo maddafuckha bling bling style my ride søppelet.. hva å style en bil hadde med kjøreopplevelsen skjønner jeg ikke....

Endret av _ziggy_
Lenke til kommentar
NFS serien begynner å bli bedre :D Bedre spill uten det "yo nigga-pimp my ride- and don't mess with my crew" dritet.

 

Å sammenligne NFS mot Forza og GT er litt vel drøyt.

9394651[/snapback]

 

Vel, du hadde jo tiden der det å sammenligne et hvilket som helst bilspill mot NFS var drøyt, så det finnes jo håp for serien. Skal bli spennende å se hvordan NFS: ProStreet blir, ser lovende ut utifra de videodemonstrasjonene jeg har sett av spillet. En ting bekymrer meg dog; hvorfor i søren valgte de "ProStreet" som navn? Gir jo hele greia et mindre seriøst inntrykk spør du meg.

Lenke til kommentar
Hurra! Et nytt harry/jalla NFS-spill.  :roll:

 

Kommer sikkert til å selge som varmt hvetebrød, om det blir bra eller ei. Synd at folk er så ukritisk til denne serien.

9390505[/snapback]

 

Du har visst ikkje fulgt med i tida?

 

NFS serien er ikkje lenger jalla jalla spel, ProStreet kan bli samanliknast med Forza, Grand Turismo osv.

EA har fått inn masse nytt som skademodell, som er nemnt, og nytt styringssystem slik at på "Pro" modus skal det vera ganske så krevjande å kjøra.

 

Velkommen etter!

9390689[/snapback]

 

Jasså ja. NFS som bilsimulator? Det tror jeg ikke før jeg får se det.

Lenke til kommentar
NFS serien begynner å bli bedre :D Bedre spill uten det "yo nigga-pimp my ride- and don't mess with my crew" dritet.

 

Å sammenligne NFS mot Forza og GT er litt vel drøyt.

9394651[/snapback]

 

Skjønner hva du mener, men uansett er jo styling gøy :!:

Ihvertfall så lenge den virker litt mer racingbasert en som du sa "yo nigga-pimp my ride- and don't mess with my crew" :p bra sagt

utrolig nok gleder jeg meg til dette.. enn så lenge da..

håper uansett på en demo først :thumbup:

Lenke til kommentar
NFS serien begynner å bli bedre :D Bedre spill uten det "yo nigga-pimp my ride- and don't mess with my crew" dritet.

 

Å sammenligne NFS mot Forza og GT er litt vel drøyt.

9394651[/snapback]

 

Skjønner hva du mener, men uansett er jo styling gøy :!:

Ihvertfall så lenge den virker litt mer racingbasert en som du sa "yo nigga-pimp my ride- and don't mess with my crew" :p bra sagt

utrolig nok gleder jeg meg til dette.. enn så lenge da..

håper uansett på en demo først :thumbup:

9395625[/snapback]

Most Wanted var jo faktisk på ganske god vei.... :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Man kan si mye om denne "Yo nigga - pimp my car fo'sho"-stilen på de seneste NFS spillene, men det er helt sikkert at det er det folket vil ha. Husker jeg elsket NFS: Underground selv.

 

EA vet virkelig hva de bør satse på, de vet hva som drar inn mest penger. Men bra de har gått videre, Carbon var en stor skuffelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
BTW, sjekk denne lekre videoen av game playet i ProStreet.

 

:!: Hva i alle dager er lekkert med det der?! Ser jo glatt at det er jalla. Checkpoint speed? Hva er det godt for? Å sammenligne dette med GT og Forza blir for dumt. Den burnout`en før start er noe av det flauere jeg har sett. (har ikke sett trailere til Carbon)

 

Pro betyr sikkert bare at du har kortere tid til checkpoint. At folk gidder.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...