Gå til innhold

Sniktitt på Mass Effect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok. jeg henger litt etter her hehe.. har hørt litt av hvert angånde kontrollene i dette spillet.. svarene jeg får fra dere nå, avgjør om jeg kommer til og kjøpe dette eller ei.

 

hvordan er kontrollene:

 

- Ala kotor'ish, går, trykker på ting her og der for og gjøre ditt og datt

 

- Ala graw / geow style, der du går, og skyter. altså.. som et vanlig 3rd person spill ?

Lenke til kommentar

I beste fall greier PC'n min å kjøre spillet på minimal grafikk og med 5 fps...

Nei, jeg er en Nintendo Fanboy av hjertet, men Star Wars og andre Sci-Fi spill slik som dette er bare for sterkt... Nå har jeg flere grunner til å skaffe meg en 360...

The force unleashed, Mass Effect, Asassins creed osv.. Nintendo har masse gode spill... Men du som dette frister! :dribble:

Lenke til kommentar

Ingen tvil ja, Mass Effect er Spillet. Jeg har allerede avtalt med de andre i leiligheten at på ME release så er stua min. Jeg skal hamstre inn snop, brus og mat og låse meg inne så lenge det kreves. (Forhåpentligvis kommer det i ei helg så jeg slipper å gå glipp av skole og jobb). Krever det mer enn en helg må jeg nesten ta en liten pause i blandt :)

 

Men en ting jeg lurer på, hvordan er skillsystemet ved levelup? Kan du gå litt mer i detalj? Jeg ser for meg at det minner noe om systemet til Jade Empire, men at en kanskje har samtaleskills (som diplomacy og intimidate) i tillegg. Vet dere?

Lenke til kommentar

Antall ferdigheter vet jeg ikke, men de ulike klassene har ulike spesialferdigheter. Men bruk av talenter, eller magi, er en sentral del av hvem hovedpersonen er. I tillegg så vi at Shephard hadde ferdigheter innen vanlige våpen og gode kommunikasjonsevner.

 

Derfor vil jeg tro det er fullt mulig å lage den karakteren du planlegger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...