Gå til innhold

Info om Piranha Bytes-rollespill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med deg her, KayAU..

 

Så synd så synd, dette med Gothic 3. Et spill som er enormt flott egentlig, men som lider av - i hovedsak - manglende stabilitet i spillmotoren.

 

Jeg ønsker Piranha Bytes all lykke på ferden med sitt nye prosjekt. Tror vel egentlig at de har et potensiale vi ikke ennå har fått se alt av. Bare de passer på å ikke gi fra seg "barnet" for tidlig, - og sørger for en skikkelig spill-motor til å drive sakene fremover.

 

Tvi-tvi! :thumbup:

Lenke til kommentar
Er enig med deg her, KayAU..

 

Så synd så synd, dette med Gothic 3. Et spill som er enormt flott egentlig, men som lider av - i hovedsak - manglende stabilitet i spillmotoren.

 

9348527[/snapback]

Dette var sannt rett etter release, men spillet er nå like stabilt som et hvilket som helst annet PC spill.

Bare så synn at det måtte flere patcher til før de kom dit :(

Lenke til kommentar

Bare og ønske de lykke til det, de har så absolut klart det tidligere, om det blir bedre eller like bra som Gothic 1 og 2 vil tiden vise. Kan ikke gjøre annet enn og ønske de lykke til.

Jeg er av typen som liker masse stasj og velge mellom i slike spill så det blir artig og se hvordan dette vil fungere for meg.

Bare de tar seg god tid til og lage en stabil og godt optimalisert spillmotor blir nok dette spillet veldig bra.

Lenke til kommentar
Spillet vil foregå på en «forbudt» vulkanøy, hvor vi finner utendørsområder, huler, katakomber, feller, hemmelige dører og massevis av gåter.
Det spillet finnes allerede, det heter The Elder Scrolls III: Morrowind ;)

9349539[/snapback]

Kan se likheten, men det er nok fordi de ikke har kommet noen vei med selve spillet enda. Hvis dette blir noe i nærheten av Morrowind ville jeg bli veldig overrasket.

 

Gothic = kompakt levende verden

TES = stor død verden... (Selv om Morrowind var underholdene på sin måte)

 

Skikkelig Off-Topic: For the record, Gothic 3 var milevis bedre enn nærmeste konkurrent (*host*Oblivion*host*), selv i nyåpnet og upatchet tilstand. Nå, etter community-patch 1.4 er det simpelthen en fryd å spille... prøvde Oblivion nå for litt siden, med masse nye patcher og mods, det ser ut og føles som plastikk når man kommer fra Gothic3 :)

 

-Visjoner-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...