Gå til innhold

Spellbound utvikler Gothic 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget interresant sak!

 

Kanskje Gothic når tilbake til "gamle" høyder igjen, - og gu' bedre - kanskje de setter nye standarder også?

Spennende artikkel om en spennende spillserie, dette. Spellbound har jo vist at de kan hvis de vil også.

 

Gledelig nyhet som jeg ser frem til å bivåne resultatet av. :)

Lenke til kommentar
Du kødder. Spellbound har jo gjort så mye fantastisk bra*!

 

Helldorado 

Desperados 2 

Chicago 1930 

Smoking Colts 

Airline Tycoon Deluxe 

Robin Hood 

Desperados

 

*sarkasme

 

Edit: La oss håpe de overrasker.

9345925[/snapback]

Din *sarkasme* er nok grei den. Det må vel innrømmes at Spellbound's meritter er noe magre ennå. Grunnen til at jeg anførte det jeg gjorde er: Det finnes flere glimt av skikkelig håndverk i deler av flere av deres tidligere arbeider. Faktisk vil jeg strekke meg til å si at de viser tegn til nytenkning et par steder også..

 

Men, som med alt egentlig, - det skal bevises at man er stor før man blir det..

 

Håpet kan ingen ta fra oss. :)

Lenke til kommentar

Dei har mykje å bevise her...eg har inga tru på at eit spel blir bra berre fordi det heiter Gothic. Det er Piranha Bytes som har gjort Gothic-serien til det han er.

 

Men vi får krysse fingrane. Det er uansett positivt at nokon skal lage eit spel av samme type som Gothic. Sjølv om det kanskje hadde vore betre om dei kalte det noko anna.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg kommer nok ikke til og feie dette helt av banen, at jowood kastet PB vekk var synd men så regner jeg med PBs nye utgiver gir de en bedre sjangs til og vise hva de kan enn hva jowood ville gjort.

Helt klart trist PB ikke lengere har rettighetene til Gothic-navnet, men et nytt friskt pust eller en helt ny serie sier jeg ikke nei til.

 

Jeg kan ikke huske og ha testa noen spill fra Spellbound så de ligger langt fra topp i min favoritt-spillutvikler-liste, mulig det kan bli et greit spill så jeg kommer nok til og teste det.

Neste spill fra PB er utvilsomt mer interessant.

Lenke til kommentar
tja,... ettersom jeg føler meg noe snytt etter at de ikke patchet ferdig gothic3 som lovet så spørs det om det ikke blir pirat av meg på neste versjon.. sorry

9349382[/snapback]

Den siste patchen 1.12? funker da vitterlig utmerket.

 

Når det er sagt, må jeg si meg skeptisk til Gothic 4, håper ikke det blir et hastverksarbeid og kun laget for å melke fans av serien...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...