Gå til innhold

TEST: Asus Lamborghini VX2s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes 5400RPM-disk i en så grisedyr maskin er latterlig. Når skal laptop-produsentene begynne å utstyre maskinene sine med 7200RPM-disker som standard?

9336625[/snapback]

 

Modellen vi fikk tilgjengelig for test avviker noe fra modellen som vil være i salg her til lands. Harddisken i testmodellen er på 200 GB, men av den trege 4200 RPM-utgaven. Den ferdige modellen blir utstyrt med en harddisk på 7200 RPM, som får langt bedre ytelse

 

 

Ekke greit å være blind heller.. kjekt å lese testen før man kommer med en mening.

 

Syns det er bra Asus har valgt 7200RPM disk her.. da jeg personlig er lei av 5400 disker..

Så får man bare håpe at neste versjon av Asus lamborghini kommer med HD DVD og SSD disk :)

Endret av Sorce
Lenke til kommentar
-  Blu-ray eller HD DVD burde vært standard

 

Vil ikke si meg helt enig i den. Tvert imot hadde det vært utrolig dumt å tvinge alle som kjøper maskinen til å betalte flere tusenlapper ekstra for noe kun et fåtall faktisk har bruk for. Blu-ray eller HD-DVD burde etter min mening kun eksistere som en mulighet for spesielt interesserte, inntil videre.

Lenke til kommentar

Tsk.. skal du ha noe bra ytelse er det desverre kun dell som har syke maskiner for tiden.. (om du ikke går til alienware, men da får du moms, garanti, frakt, herk or ræl med på kjøpet)..

 

lamborghini med en 1.54" .. HAH.. ikke noe speedmonster dette.. en helt kurrant men overpriset dingseboms.. Hadde vurdert den om den ikke hadde vært så perverst dyr i forhold til hva du får.. Men.. det er som mac, de kan utseende, der stopper det.

Lenke til kommentar
-  Blu-ray eller HD DVD burde vært standard

 

Vil ikke si meg helt enig i den. Tvert imot hadde det vært utrolig dumt å tvinge alle som kjøper maskinen til å betalte flere tusenlapper ekstra for noe kun et fåtall faktisk har bruk for. Blu-ray eller HD-DVD burde etter min mening kun eksistere som en mulighet for spesielt interesserte, inntil videre.

9338734[/snapback]

 

 

Ikke enig :)

Burde absolutt være standard. Vi går inn i en tid hvor bærbare PCer kan erstatte HTPC mer og mer.

 

For egen del, skal jeg ha et sentral husserver, med tilgang til denne trådløst. En bærbar er langt mer brukervennlig og WAF vennlig enn alle former for stasjonære saker :)

Lenke til kommentar

Du kan proppe 4 gb og kjøpe t7700-cpu ++ i compalen og framleis vere godt under lamborgini-prisen. Og for guds skyld, det er ein bærebar, dei fleste ser ok ut i dag. Å ha lamborgini-bærebar som er overprisa er harry i mine auge.

 

Om testen; Ein skilnad på 3200 og 2400 i 3dmarks06 er ikkje minimal. Dette er ein tung og relativt ny test ein ikkje kan vente at ein bærebar skal produsere veldig høge poengsummar. Når det då er snakk om 33,3%, vil eg påstå at dette er ein nemneverdig skilnad. I og med at det vert så låge poengsummar, kunne det jo tenkast at 03 kunne køyrast og, for å gi eit bedre samanlikningsgrunnlag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...