Gå til innhold

N-Gage tilbake som spillplattform (N-Gage)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
– Nei, det er et eksternt konseptstudio som har utviklet Showroom og flerspillerdesignet. Ifølge dem selv har de aldri sett Xbox Live i det hele tatt.

 

Dette funker jo ikke uansett hvordan du vrir og vender på det.. Enten er de veldig inspirert av Xbox Live og nekter å fortelle det, eller så har de leid inn noen som skal implementere et enormt, internasjonalt spillnettverk.. og ikke engang har hørt om, eller sett på, Xbox Live -- det beste eksempelet på markedet. Da erru enten helt utafor markedet du skal være god på som en del av jobben din, eller så farer du med løgn overfor de som skal kjøpe og bruke produktet ditt. Uansett beveger du deg på litt tynn is i et forsøk på å revitalisere en plattform.

 

Jeg håper definitivt at de holder seg unna alt som måtte tenkes å være "en egen N-Gage-enhet" igjen. Om de skal få dette til å gå, må det være en felles plattform som de kan bruke på et godt utvalg av telefonene sine. De burde selvsagt ha gjort dette allerede den første gangen, men krav til ytelse, lagring og strømforbruk satte vel en stopper for det.

Lenke til kommentar

jeg mener de bør la en mobil få være en mobil, det blir liksom litt for mye informasjon till slutt på mobilene. altså da er det jo ikke noen mobil lenger men et kamera og håndholdt spillemaskin + mobil, istedenfor mobil + stuff

 

men den blir sikkert bra det er ikke det men synes alle bygger litt for mye på istedenfor å ha feks mobil,ds separat :)

 

men grunnen til at det er slik er jo at teknologien fortsatt går framover å det er jo bra :thumbup:

Lenke til kommentar
– Nei, det er et eksternt konseptstudio som har utviklet Showroom og flerspillerdesignet. Ifølge dem selv har de aldri sett Xbox Live i det hele tatt.

 

Dette funker jo ikke uansett hvordan du vrir og vender på det.. Enten er de veldig inspirert av Xbox Live og nekter å fortelle det, eller så har de leid inn noen som skal implementere et enormt, internasjonalt spillnettverk.. og ikke engang har hørt om, eller sett på, Xbox Live -- det beste eksempelet på markedet. Da erru enten helt utafor markedet du skal være god på som en del av jobben din, eller så farer du med løgn overfor de som skal kjøpe og bruke produktet ditt. Uansett beveger du deg på litt tynn is i et forsøk på å revitalisere en plattform.

 

Jeg håper definitivt at de holder seg unna alt som måtte tenkes å være "en egen N-Gage-enhet" igjen. Om de skal få dette til å gå, må det være en felles plattform som de kan bruke på et godt utvalg av telefonene sine. De burde selvsagt ha gjort dette allerede den første gangen, men krav til ytelse, lagring og strømforbruk satte vel en stopper for det.

9337190[/snapback]

 

De revitaliserer ikke en plattform. De lager en flunkende ny og revitaliserer navnet, akkurat slik som Sony gjorde med sin Walkman-logo.

 

*redigerings*

(skriveleifer)

 

*redigerings 2*

Jeg må si jeg også reagerer litt på fokuseringen på likhet med Live i artikkelen. Det er slettes ikke ulovlig å lage en tjeneste som er så å si identisk med Live så lenge koden er egenutviklet fra bunnen av. Det er ikke software patenter i Europa. Dette finnes foreløpig kun i USA. Nokia var sist jeg sjekket finske.

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...