Gå til innhold

Nå kan du kjøpe Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne telefonen har jeg ventet på i 5år, og nå er den endelig her. 2. generasjon Neonode :D Men trur jeg venter med å kjøpe den til den kommer ut i norske (nett)butikker også for å sammenlikne prisen. Ligger på €439,- eller 3.600,- NOK inkl frakt, og vet ikke om det legges på toll oppå denne prisen gjen. Var litt mer enn jeg hadde tenkt. Ihvertfall hvis tollen kommer i tillegg.

 

Noen som faktisk VET om det kommer toll i tillegg til prisen, eller om det er mulig å omgå denne?

 

EDIT: Trykkleif

Endret av Richie
Lenke til kommentar
Noen som faktisk VET om det kommer toll i tillegg til prisen, eller om det er mulig å omgå denne?

 

Det er info på FAQ på Neonode sine sider om dette. De dekker toll og avgifter - det er inkludert i prisen...

 

N2 er bestilt - er litt spent på hvor "ok" den er til sms, men gleder meg til å finne det ut

Lenke til kommentar
Noen som faktisk VET om det kommer toll i tillegg til prisen, eller om det er mulig å omgå denne?

 

Det er info på FAQ på Neonode sine sider om dette. De dekker toll og avgifter - det er inkludert i prisen...

 

N2 er bestilt - er litt spent på hvor "ok" den er til sms, men gleder meg til å finne det ut

9346848[/snapback]

Ja nå så jeg det også, så da er den bestilt :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som faktisk VET om det kommer toll i tillegg til prisen, eller om det er mulig å omgå denne?

 

9341618[/snapback]

 

Det er ikke toll på elektronikk. I praksis så er det vel kun matvarer og litt tøy som har toll. Moms derimot, som kreves inn ved fortolling, er noe annet. Men fra en svensk butikk skal normalt den svenske momsen trekkes fra og så legger en til den norske. Det gir ikke store forskjellen. Når da i tillegg disse folkene påstår å dekke slikt så er det vel fritt frem. For varer over 1000kr så er vel fortollingsgebyret på 200kr, for varer med mindre verdi mener jeg å huske det er 90kr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...